ویزای کانادا: مُدرنا در کانادا کارخانه واکسن سازی پیشرفته می سازد

به گزارش مجله سویگل، شرکت داروسازی مُدرنا مستقر در ماساچوست آمریکا موافقت خود را برای ساخت یک کارخانه پیشرفته فراوری واکسن در کانادا به منظور افزایش دسترسی این کشور به واکسن های کووید-19 و سایر بیماری های تنفسی اعلام نمود.

ویزای کانادا: مُدرنا در کانادا کارخانه واکسن سازی پیشرفته می سازد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا؛ این شرکت بیوتکنولوژی خاطرنشان کرد که این همکاری دسترسی بیشتری را به واکسن های mRNA برای ویروس ها از جمله آنفلوآنزای فصلی و ویروس سین سیشیال تنفسی ایجاد می نماید.

ویروس سین سیشیال تنفسی، شایع ترین دلیل بیماری دستگاه تنفسی تحتانی در نوزادان و هم مهم ترین پاتوژن در بچه ها کم سن است.

استفان بانسل مدیرعامل مدرنا در سخنانی از دولت کانادا به خاطر مشارکتی که با این شرکت انجام داد و به خاطر اعتقاد به داده ها، علم و اعتماد اولیه به بستر mRNA در مقابله با همه گیری کووید 19 تشکر کرد و اضافه کرد: ما به اسم یک شرکت، متعهد به سلامت عمومی جهانی هستیم. درحالی که هنوز سرگرم واکنش نشان دادن نسبت به این همه گیری هستیم، اما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که ما و جامعه از آن درس هم می گیریم.

وی یادآور شد: با توسعه مدرنا در سطح بین الملل، خوشحالیم که فراوری mRNA را به کانادا می آوریم. ما معتقدیم که این مدل تجارت نوآورانه تأثیرات و پیامد های جهانی خواهد داشت.

مدیرعامل مدرنا خاطرنشان کرد که آماده عقد قرارداد های مشابه با سایر دولت ها است.

طبق پروژه COVID-19 Tracker Canada، بیش از 71 درصد از کانادایی ها حداقل یک دوز واکسن کووید-19 دریافت نموده اند و بیش از 61 درصد کاملاً واکسینه شده اند. پس تایید استفاده از واکسن های کووید-19 شرت های مدرنا، فایزر- بایون تک، جانسون اند جانسون و آسترازنکا، این کشور ابتدا برای مدیریت تزریق این واکسن ها با مشکل روبرو شد.

پاتریشیا گوتیه مدیر کل کانادایی شرکت مدرنا هم گفت: ما مشتاق هستیم که حضور خود را توسعه دهیم و به همکاری طولانی مدت خود با کانادا ادامه دهیم. با بستر فناوری پیشرو در صنعت mRNA ما و قابلیت های توسعه سریع دارو، مشتاقانه منتظر مشارکت فعال در زیست بوم قوی علوم زیستی کانادا هستیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1719

به "ویزای کانادا: مُدرنا در کانادا کارخانه واکسن سازی پیشرفته می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: مُدرنا در کانادا کارخانه واکسن سازی پیشرفته می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید