مدیرعامل دایملر از احتمال ساخت مرسدس میباخ الکتریکی اطلاع داد

به گزارش مجله سویگل، مرسدس بنز تمایل زیادی به ورود به بازار خودروهای لوکس پیشرفته دارد که آلودگی کربنی آن ها صفر است. با این وجود بیشتر فراورینمایندگان خودروهای لوکس همچنان از موتورهای نیمه هیبریدی یا احتراقی در خط فراوری خود استفاده می نمایند. هدف مرسدس از این کار (ساخت میباخ الکتریکی) این است که از نام تجاری میباخ استفاده نموده و این نام تجاری را همراه با انواع سدان مرسدس EQS که سال آینده عرضه می گردد، دوباره به دوران باشکوه گذشته اش برگرداند.

مدیرعامل دایملر از احتمال ساخت مرسدس میباخ الکتریکی اطلاع داد

اولا کالنیوس، مدیر ارشد اجرایی دایملر به تازگی گفته آن ها از این فرصت استفاده می نمایند تا بخش عظیمی از بازار خودروهای الکتریکی را از آن خود نمایند. کالنیوس گفته است:

هنوز هم می توان کارهای زیادی با برند میباخ انجام داد. پلتفرم الکتریکی، فرصت های جدیدی در اختیار ما قرار می دهد تا برند میباخ را مجددا احیا کنیم.

این بخشی از استراتژی فرضی کالنیوس برای یاری به بازگرداندن حاشیه امنیت بیشتر به مرسدس است. ساخت نسخه الکتریکی خودروهای لوکس سودآوری زیادی دارد که می توان از آن برای تامین اقتصادی پروژه های عظیم تر مانند توسعه فناوری های جدید، عملیات نرم افزاری، و پوشش هرگونه هزینه بازسازی استفاده کرد.

توسعه موفقیت آمیز میباخ الکتریکی با هزینه تحقیقات اندک

با وجود کار روی خودروهای جدید با بهترین امکانات مرسدس مانند بنز S کلاس و EQS، هزینه های کلی این شرکت در امسال کاهش پیدا نموده است. کالنیوس دلیل این عملکرد اقتصادی بهتر را اقدامات بهینه سازی که سال گذشته اجرایی شدند عنوان می نماید.

خودروهای مرسدس طی سال های اخیر صندلی خوبی در بازار داشته اند، و عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود مانند بی ام و و آئودی نشان داده اند، با این وجود سودآوری این برند به دلیل بازدهی ضعیف دچار مشکل شده بود.

علی رغم تمام مسائل، انتظار می رود این سودآوری در آینده افزایش یابد، چون مرسدس گام های خوبی در جهت درست برداشته است. کالنیوس در این باره گفته است:

ما باید عملکرد اقتصادی شرکت را بهبود ببخشیم. هیچکس در این شرکت چالش های تحول صنعت خودرو را دست کم نمی گیرد، با این وجود باید از فرصت های پیش آمده به درستی استفاده کنیم.

میباخ و مرسدس، محبوب در چین

برند میباخ از محبوبیت بسیار زیادی در بازارهایی مانند چین برخوردار است که البته عظیم ترین بازار برای فروش مرسدس هم محسوب می گردد.

با توجه به اینکه طی هفته های اخیر، تقاضای مشتریان برای خرید خودرو در چین افزایش یافته، جریان سوددهی این شرکت شرایط خوبی پیدا نموده و این شانس وجود دارد تا مرسدس برنامه های خود را به چیزی فراتر از کسب و کار سنتی و همیشگی خود گسترش دهد.

کالنیوس در این باره هم گفته است:

من پتانسیل ارزش آفرینی زیادی در تحول برند میباخ می بینم، و می توان به وسیله یک کسب و کار دیجیتالی، سود بیشتری در این زمینه کسب کرد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1171

به "مدیرعامل دایملر از احتمال ساخت مرسدس میباخ الکتریکی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل دایملر از احتمال ساخت مرسدس میباخ الکتریکی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید