مذاکره چین-کره جنوبی و ژاپن برای کاهش محدودیت ها بر مسافران تجاری

به گزارش مجله سویگل، چین و کره جنوبی درحال مذاکره با ژاپن برای کاهش محدودیت های تردد بر مسافران تجاری هستند.

مذاکره چین-کره جنوبی و ژاپن برای کاهش محدودیت ها بر مسافران تجاری

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، روزنامه یومیوری ژاپن امروز (یکشنبه) به نقل از بعضی منابع گزارش داد که چین و کره جنوبی درحال مشورت با ژاپن بر سر تسهیل کنترل مرزی برای مسافران تجاری به منظور یاری به ازسرگیری فعالیتهای مالی هستند.

این ایده که پیشتر بین کره جنوبی و چین اجرا شده اجازه ورود سریع افرادی را فراهم خواهد ساخت که تست ویروس کرونای آنها قبل از ترک کشور مبدا و قبل از ورود به کشور مقصد منفی اعلام شده باشد.

به گزارش یومیوری با اینحال ژاپن از ترس شیوع دوباره این ویروس در این کشور و همچنین کمبود کیتهای آزمایش برای مسافران نسبت به کاهش کنترل مرزی محتاط است.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن روز پنجشنبه شرایط اضطراری برای 39 منطقه از 47 بخش ژاپن را لغو کرد و بدین ترتیب محدودیتها بر روی 54 درصد از جمعیت ژاپن را کاهش داد.

با اینحال کلانشهر ژاپن که یک سوم اقتصاد این کشور را تشکیل می دهد و شهرهای مهم دیگر این کشور همچنان در شرایط اضطراری قرار خواهند داشت.

ژاپن تابحال بدون محاسبه موارد مبتلا به ویروس کرونا در کشتی کروز قرنطینه شده در بندر یوکوهاما 16300 مورد مثبت کرونا را تایید نموده و 748 مورد نیز بر اثر ابتلا به ویروس مرگبار کووید-19 جان خود را در ژاپن از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 967

به "مذاکره چین-کره جنوبی و ژاپن برای کاهش محدودیت ها بر مسافران تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره چین-کره جنوبی و ژاپن برای کاهش محدودیت ها بر مسافران تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید