مربی سابق تیم ملی ایران به قطر پیوست

به گزارش مجله سویگل، راجر دسا، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، تایید کرد که با امضای قرارداد سه سال و نیمه به کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر پیوسته است و بار دیگر کارلوس کی روش را همراهی می کند. این مربی پیش از این در تیم هایی چون ایران، مصر و آفریقای جنوبی سابقه کار با کی روش را داشته است و به نوعی دست راست این مربی پرتغالی محسوب می شود.

مربی سابق تیم ملی ایران به قطر پیوست

این مربی که اهل کشور آفریقای جنوبی است در تازه ترین مصاحبه خود گفت: قراردادم را با قطر امضا کردم و از اول ماه مارس کارم را در این تیم شروع می کنم.

مربی تازه قطر در خصوص عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال این کشور گفت: قطری ها در طول جام جهانی به ما نزدیک شدند و صحبت ها از همان زمان شروع شد. من برای تماشا مکان و امکانات آن ها به آنجا رفتم. مذاکرات را ادامه دادیم و بعد از اینکه آنها با شرایطم موافقت کردند، قرارداد را امضا کردم.

راجر دسا نیز همانند کی روش، قراردادی تا انتها سال 2026 با قطری ها امضا کرده است. او در این خصوص گفت: قطری ها می خواهند در همه چیز بزرگ باشند و به ویژه علاقه مند هستند که یک بازیکن بزرگ در فوتبال جهان باشند. آنها از ما می خواهند که به پیشرفتشان کمک کنیم.

مربی تیم ملی قطر در بخشی از صحبت هایش، سیاست کاری کارلوس کی روش در این تیم را فاش کرد. نکته جالب توجه این است که سرمربی پرتغالی قصد دارد از همان فرمولی که در تیم ملی ایران برای صعود به جام های جهانی به کار برد استفاده کند؛ یعنی شناسایی و دعوت از بازیکنان قطری که در کشورهای دیگر هستند. دسا در این خصوص توضیح داد: من چند بازی لیگ قطر را تماشا کردم. چند تیم قوی وجود دارد. بازیکنان آن ها در سراسر جهان مستقر هستند. شبیه ایران است که باید بازیکنان خارج از کشور را شناسایی کنیم.

به نظر می رسد که کی روش قصد دارد به مانند ایران، در قطر نیز بازیکنان دورگه را شناسایی و به تیم ملی این کشور دعوت کند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2170

به "مربی سابق تیم ملی ایران به قطر پیوست" امتیاز دهید

6 کاربر به "مربی سابق تیم ملی ایران به قطر پیوست" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سابق تیم ملی ایران به قطر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید