ملاقات و گفت وگوی عزیزی خادم با محمد جواد ظریف! خبرنگاران

به گزارش مجله سویگل، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ملاقات با وزیر امور خارجه کشورمان، درخصوص دیپلماسی فعال در حوزه فوتبال و شرایط سخت دوران تحریم بحث و مصاحبه کردند.

ملاقات و گفت وگوی عزیزی خادم با محمد جواد ظریف! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از حضور پرثمر دکتر محمد جواد ظریف در عرصه دیپلماسی و احتیاج جامعه به نشاط به وسیله فوتبال، خواستار استفاده از همه ظرفیت های دیپلماسی کشور برای میزبانی ها شد.

عزیزی خادم در بخشی از این جلسه گفت:حضور افراد توانمندی مثل شما برای فوتبال، اعتماد عمومی را به فوتبال برمی گرداند و یاری می نماید فوتبال ملی توان بیشتری برای موفقیت های آینده داشته باشد.

او ادامه داد:این روزها بحث میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی بسیار مهم است و با اینکه زمان گذشته اما احتیاج به یاری وزیر محترم ورزش و وزیر امور خارجه داریم

دکتر ظریف هم با تبریک انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس تازه فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد:دولت و وزارت امور خارجه از همه توان برای خوشحالی مردم در این شرایط سخت استفاده می نماید و دستگاه دیپلماسی کشور رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است، فدراسیون فوتبال به صورت رسمی خواستار میزبانی ادامه مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی در این باره تصمیم خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1532

به "ملاقات و گفت وگوی عزیزی خادم با محمد جواد ظریف! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات و گفت وگوی عزیزی خادم با محمد جواد ظریف! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید