تور کوبا ارزان: معرفی برترین رستوران های هاوانا در کوبا

به گزارش مجله سویگل، آیا تا به حال شنیده اید که کسی بگوید رستوران های هاوانا خیلی خوب نیستند؟ اگر چنین است ، آنها احتمالاً رستوران های خوب هاوانا را نمی شناسند! در این مقاله رستوران های هاوانا در کوبا را به شما معرفی می کنیم که پس از صرف غذا در آن هرگز آنها را فراموش نخواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید. قیمت بلیط هواپیما

تور کوبا ارزان: معرفی برترین رستوران های هاوانا در کوبا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رستوران های هاوانا

کافه لورن

کافه لورن دارای یک آسانسور شیک و پنت هاوس قدیمی مشرف به ودادو است. سرآشپز Dayron Avilés Alfonso منوی رستوران را به سبک اسپانیایی چیده است و بیشتر غذاهای دریایی و ماهی هستند. شام را در فضایی روشن و مطبوع با دکوراسیون سفید و پنجره هایی زیبا با شیشه های بزرگ می خورید. دیوار ها با کاغذ های دهه 1950 پوشیده شده اند و تراس آن برترین مکان برای تماشا چشم انداز زیبای شهر است. فرودگاه بین المللی کوبا

آدرس: Calle M No 25، e / 19y21

لا گواردا La Guarida

ناتالی پورتمن و جی z زیاد به این رستوران می فرایند و شانس زیادی دارید که آنها را ببینید. غذاهای این رستوران خیلی خوشمزه و معروف است. اگر پول زیادی دارید می توانید به این رستوران بروید چون ارزشش را دارد و نسبت به مبلغی که پرداخت می کنید خدمات و کیفیت بیشتری را دریافت می کنید. غذاهای کوبایی با اصالت در عطر و طعم پخته می شوند. منو شامل پاپایا، لازانیا، سوپ هندوانه یا ماهی نیشکر با نارگیل طبخ می گردد. این رستوران در طبقه بالای ساختمانی که در آن Fresa y Chocolate فیلم برداری شده است قرار گرفته است. حتما باید از قبل میز خود را رزرو کنید چون تا مدتها این رستوران جای خالی ندارد.

آدرس: Concordia no.418 e / Gervasio y Escobar

OReilly 304

این رستوران با داشتن نوشیدنی های خوشمزه و ظرف های تزیین شده یکی از محبوب ترین نقاط شهر و در حقیقت یکی از برترین رستوران های هاوانا است. منوی این رستوران از غذاهای کوبایی از جمله تاکو و شیرینی های باکویی و غذاهای دریایی الهام گرفته است. حتما از غذاهای این رستوران که به نظر برترین های هاوانا را دارد حتما امتحان کنید. این رستوران در دو طبقه با دکوراسیونی هنری چیده شده است. خرید بلیط هواپیمای تهران هوانا

آدرس: OReillyy 304 e / Habana y Aguiar

ال کوکینرو El Cocinero

این رستوران با آشپزخانه ای بزرگ است که در یک کارخانه قدیمی بادام زمینی قرار گرفته است و معماری کوبایی دارد. شب ها قبل از آن که از پله های مارپیچ آهنی بالابروید تا به اتاق ناهار خوری به سبک معاصر برسید، در El Cocinero با نوشیدنی در طبقه اول پذیرایی می شوید.

آدرس: Calle 26 e / 11 y 13

Casa Miglis

تلفیق غذاهای کوبایی و سوئدی چیزی است که افراد کمتری آن را تجربه نموده اند. در این رستوران فیلم ساز سوئدی مایکل میگلیس با دکور paladar و با هدف آوردن تاثیرات آشپزی Nordic به هاوانا فیلم خود را ساخته است. او به همراه جوناس اندرسون (آشپز سوئدی) برای شام اسکاگن و کباب با سیب زمینی و زغال اخته را در منوی غذایی گنجاند. رزرو هتل در هاوانا

آدرس Lealtad no.120 e / Animas y Lagunas

Doña Eutimia

اگر می خواهید طعم و مزه اصیل کوبایی را بچشید حتما به این رستوان در خیابان هابانا ویاجا بروید. در این رستوران غذاهای کلاسیک و ملی کوبا که به وسیله سر آشپز Laetitia که از مادرش در آشپزخانه خانه خودشان آموخته بود، پخته می گردد. او برترین غذاها را می پزد که از گوشت خوک، برنج و لوبیا است. چون قیمت غذاها و اندازه آنها زیاد است همین باعث معروفیت و شلوغی این رستوران شده است.

آدرس: Callejón del Chorro no.60c Plaza de la Catedral

سان کریستوبال پالادار

طعم غذاهای کوبایی اصیل و دکوراسیون مجذوب کننده و غذاهای یوکا، مالانگا و میگو در این رستوران بی نظیر است. در این رستوران خرچنگ و بره که در قرن 19 در چین طبخ می شده است با کتاب های قدیمی و عکس های سیاه و سفید نوستالژیک را خواهید دید.

اگر سوالی دارید می توانید از مالک رستوران آقای کارلوس کریستبال مارکز والز بپرسید او با خنده کنار شما می نشیند و به سوالات شما جواب می دهد.

آدرس: Calle San Rafael No 469, between Lealtad y Campanario, central Havana

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1843

به "تور کوبا ارزان: معرفی برترین رستوران های هاوانا در کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا ارزان: معرفی برترین رستوران های هاوانا در کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید