معصومی: مشکل زمین نداشتیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم، فجر سپاسی به سقوط فکر نمی کند

به گزارش مجله سویگل، هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی تأکید کرد، درصد زیادی از نتیجه نگرفتن آنها در لیگ سال جاری به خاطر شرایط نامناسب زمین چمن استادیوم حافظیه شیراز بوده است.

معصومی: مشکل زمین نداشتیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم، فجر سپاسی به سقوط فکر نمی کند

عرفان معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط حساس این تیم در جدول رده بندی و قرار گرفتن در بین گزینه های سقوط گفت: این درست است که در جدول شرایط خوبی نداریم، ولی تمام هدف ما این است که در شش بازی پایانی امتیازهای لازم را گرفته و در لیگ برتر بمانیم. می دانیم که این شش بازی برای ما سرنوشت ساز است و همه آنها حکم فینال را دارند، پس باید چند برابر گذشته کوشش کنیم تا در نهایت به هدف مان برسیم. فجر سپاسی اصلاً به سقوط فکر نمی کند و به تیم خودمان ایمان داریم.

هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی با اشاره به بازی قبلی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در بازی قبلی نمایش خوبی داشتیم، آنهم برابر تیمی که از لحاظ فنی با آمدن کادر فنی نو شرایط بهتری پیدا نموده است. این بازی ما را امیدوار کرد تا در مسابقات بعدی با انگیزه بیشتری برای نتیجه گرفتن کوشش کنیم.

وی در خصوص اینکه تیمش در استادیوم امام رضا (ع) این بازی خانگی را انجام داد، توضیح داد: شرایط زمین چمن استادیوم حافظیه شیراز از ابتدای فصل اصلاً خوب نبوده است و اگر مشکل زمین چمن نداشتیم، شک نکنید نتایج بهتری می گرفتیم و الان در پایین جدول نبودیم. ما بازیکنان خوبی داریم و اگر در زمین مناسب بازی کنیم، بدون شک می توانیم کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2011

به "معصومی: مشکل زمین نداشتیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم، فجر سپاسی به سقوط فکر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: مشکل زمین نداشتیم قطعاً نتایج بهتری می گرفتیم، فجر سپاسی به سقوط فکر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید