نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار شروع شد

به گزارش مجله سویگل، نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید مجرب بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور از 15 بهمن شروع شد.

نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار شروع شد

به گزارش خبرنگاران، با حضور مدیر مدرسه بین المللی کسب و کار، نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید مجرب بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور از 15 بهمن شروع شد. این رویداد به وسیله دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تمرکز بر ارائه به روز ترین مطالب در بخش های نوآوری، بازاریابی، اقتصاد، مالی، کارآفرینی، استراتژی و بعلاوه سمینار های شغلی علاقمند شده است.

علی ضیایی مدیر مدرسه بین المللی کسب و کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تکامل و بلوغ بخش های گوناگون حوزه کسب و کار و لزوم مدیریت حرفه ای کسب و کار گفت: امروزه به علت رشد گسترده صنایع و خدمات در سطح بین المللی و نیز ناتوانی دوره های آکادمیک در پاسخ به احتیاجها، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اولین مدرسه بین المللی کسب و کار را با رویکرد استفاده از جدیدترین مباحث آکادمیک در کنار تجربه شغلی برگزار می نماید. دانشگاه ها به عنوان مرکز اصلی فراوری علم وپرورش نیروی انسانی جزئی از اکوسیستم فناوری و نوآوری مطرح هستند. توسعه کشور و ارتقاء استاندارد زندگی در آن مستلزم بهبود و ارتقاء کیفیت مدیریت در سازمان های مالی و اجتماعی است. با بهبود مدیریت است که میتوان بهره وری را افزایش داد و از ظرفیت ها و امکانات موجود کالا و خدمات بیشتری را فراوری نمود و ظرفیت های زیادتری را بوجود آورد. بهبود مدیریت نیز مستلزم آگاهی و تسلط به دانش مدیریت است. امروزه مدیریت به عنوان یکی از شاخه های معرفت بشری پیشرفت زیادی کرده است و آموزش و تحقیق در زمینه آن توسعه فراوانی یافته است. باتوجه به اهمیت مدیریت در رشد و ارتقاء سازمان ها و جوامع، نظام های آموزش عالی کشور ها آموزش و تحقیق در حوزه مدیریت را از نظر کیفی و کمی به سرعت توسعه داده اند. اما نکته بسیار مهم آن است که صرفا آموزش نمی تواند به افراد و سازمان ها در راه رسیدن به اهداف خویش یاری کند. آموزش های کسب و کار باید با توجه به اصول و روش های علمی و همچین با رویکرد کاربردی مهارتی بنا گذاشته شوند تا نتیجه به دست آمده احتیاج های موجود را رفع سازد در غیر این صورت آموزش ها بی فایده و حتی در مواردی باعث هدر دادن سرمایه مالی و زمانی می شوند.

این دوره با رویکرد ارزش آفرینی و ایجاد قابلیت تحلیل سریع کسب و کار طی یک ماه از 15 بهمن لغایت 15 اسفند به وسیله دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و در خاتمه به شرکت کنندگانی که پیروز یه طی نمودن دوره مطابق با ضوابط دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند گواهی نامه خاتمه دوره از دانشگاه امیرکبیر اعطا می گردد.

ذکر این نکته ضروری است که این دوره کاملا به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین برگزار می گردد و مخاطبان در سرتاسر جهان نیز می توانند به راحتی در این دوره حضور یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1967

به "نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدرسه بین المللی کسب و کار شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید