نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاهرود برپا می گردد

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، محمد کرم محمدی صبح شنبه در جلسه کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه کارگروه های تخصصی ویژه این مراسم در شهرستان با محوریت امام جمعه تشکیل شده است، ابراز داشت: برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر دستگاه به اندازه ای که توان دارد باید هزینه کند و در انتظار بودجه مجزا نباشد زیرا در بحث انقلاب باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاهرود برپا می گردد

وی بابیان اینکه محوریت برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب توجه به گذشته، حال و آینده است، افزود: دستگاه های اجرایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید انقلابی بودن را لحاظ نمایند که در این راستا نمایشگاه بزرگ و محوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاهرود و در محوطه شهربازی برگزار می گردد که برای ایجاد آن زحمات بسیاری کشیده شده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه دستگاه های اجرایی می بایست بودجه دولتی را صرف تبلیغات خود ننمایند و به بیان واقعیات بپردازند، ابراز داشت: مسئولان در ارائه گزارش های خود می بایست از اغراق به طور جد پرهیز نمایند چراکه مردم بیننده هستند و قضاوت خواهند کرد.

محمدی بیان نمود: زبانی که می تواند به بهترین نحو این دستاوردها را منتقل کند هنر است لذا دستگاه های اجرایی در برپایی مراسم باید هر کاری که انجام می دهند با عنوان چهلمین سالگرد انقلاب و با نگاه به هنرهای بومی و محلی باشد تا به بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه کاری هر اداره به شکلی مناسب دست یابیم.

وی بابیان اینکه در برپایی چهلمین سالگرد انقلاب می بایست برای هر روز برنامه ای داشته باشیم، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، نشست های خبری، برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی و صنایع دستی در دستور کار ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 109

به "نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاهرود برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شاهرود برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید