ورزشکاران با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان، گفت: ورزشکاران با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند و همچنین الگویی ارزشمند برای هم سن و سال های خود به شمار می آیند.

ورزشکاران با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند

بهمن مرادنیا امروز(2دی) در جلسه با هیات تیم بسکتبال بانوان کردستان، که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: کسب مقام ورزشی ارتباطی به پول ندارد بلکه به غیرت، توانایی و شوق به رشته ورزشی مرتبط دارد.

وی اضافه نمود: تیم بسکتبال بانوان کردستان با وجود کمبودهای اقتصادی خوشبختانه توانسته اند طی سال های گذشته مقام های متعددی کسب نمایند.

استاندار کردستان، اعلام کرد: جوانان ورزشکار با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند و همچنین الگویی ارزشمند برای هم سن و سال های خود به شمار می آیند.

مرادنیا عنوان نمود: کوشش خواهیم کرد بخشی از مسائل اقتصادی را رفع کنیم و با توجه به اینکه از نظر اقتصادی دولت در شرایط بسیار سختی است اما با وجود این سختی ها اعتباراتی به این تیم اختصاص خواهیم داد.

وی ذکر کرد: با وجود شرایط سخت فعلی کشور اما از یاری به این تیم دریغ نخواهیم کرد که در این راستا 50 میلیون تومان به تیم بسکتبال بانوان واریز خواهد شد.

در ادامه حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، با اشاره به اینکه تیم بسکتبال بانوان استان در لیگ برتر کشور حضور دارند، گفت: نبود اسپانسر بزرگترین مشکل تیم بسکتبال در حوزه بانوان کردستان است.

وی اضافه نمود: امیدواریم با حمایت های اقتصادی مسئولان استانی بتوانیم در مسابقات کشوری شرکت کنیم.

در ادامه صباح قریشی، هیات بسکتبال کردستان، اعلام کرد: با کوشش تیم بسکتبال بانوان استان امیدواریم سال جاری با حمایت های اقتصادی به کسب مقام کشوری برسیم.

وی ذکر کرد: هدف فقط قهرمانی تیم بسکتبال بانوان استان نیست بلکه ماندگار این تیم در کردستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 643

به "ورزشکاران با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران با انجام فعالیت ورزشی از آسیب های اجتماعی به دور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید