وزارت ورزش می خواهد با چشم و ابرو گزینه اش را به مجمع تحمیل کند

به گزارش مجله سویگل، مسعود اقبالی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در هر انتخاباتی دو مساله پیش می آید؛ گاهی انتخابات دموکراتیک و گاهی هم بوروکراتیک است. در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که دموکراسی در کار نیست.

وزارت ورزش می خواهد با چشم و ابرو گزینه اش را به مجمع تحمیل کند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

اقبالی در واکنش به این سوال که آیا شما فکر می کنید دولت در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت خواهد نمود گفت: شک نکنید که خواست دولت و وزارت ورزش دخالت در انتخابات فدراسیون فوتبال است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: همین حالا هم که ادعا می نمایند دخالتی در کار نیست صرفاً به دلیل حساسیت های فیفا است که در خصوص دخالت سیاسیون در امور فوتبال هشدارهای جدی داده است و اگر نه که مطمئن باشید در حال حاضر هم گزینش های خود را انجام داده اند و سعی دارند انتخابات را به نفع خودشان مصادره نمایند.

وی خاطر نشان: کرد در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال من به عنوان یک فرد فوتبالی اصلاً خوشبین نیستم که دولت یا وزارت ورزش اجازه بدهد یک فرد فوتبالی در رأس امور فوتبال ایران قرار بگیرد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تاکید نمود: آنها با لابی و مافیا می خواهند کار خودشان را پیش ببرند و گزینه دلخواه خود را که فوتبالی هم نیست رئیس فدراسیون نمایند.

اقبالی یادآور شد: چیزی به اسم انتخابات وجود ندارد. در این فوتبال هر چه دیدیم انتصاب و دست های پشت پرده بوده است. وزارت ورزش می گوید من کاری به انتخابات ندارم اما این امکان ندارد و من اعتقاد دارم همین وزارت ورزش حتی اگر حرفی به زبان نیاورد بالاخره با چشم و ابرو هم که شده، گزینه دلخواهش را به اعضای تحت تأثیر خود تحمیل می نماید و این اتفاق بسیاری ناخوشایندی برای آینده فوتبال این مملکت است.

مسعود اقبالی در انتها گفتگویش با خبرنگاران تاکید نمود: سال هاست که دولت با استفاده از وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت می نماید و شما امروز نتیجه این نوع نگرش را می بینید. آیا این دخالت ها نتیجه ای جز خرابی به همراه داشته است؟ امیدوارم این بار سرنوشت فوتبال به شکل دیگری رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1445

به "وزارت ورزش می خواهد با چشم و ابرو گزینه اش را به مجمع تحمیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش می خواهد با چشم و ابرو گزینه اش را به مجمع تحمیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید