پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می دهد، خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می کنیم

به گزارش مجله سویگل، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شانس های خوبی داشتیم، ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم و نتوانستیم از فرصت به دست آمده استفاده نکردیم.

پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می دهد، خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می کنیم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، مهدی پاشازاده پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم حمله می کردند و ما چاره ای نداشتیم که جلوی ضدحملات صنعت نفت را بگیریم. نمی خواهم بهانه بیاورم، شانس های خوبی داشتیم، ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم و نتوانستیم از فرصت به دست آمده استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنی که تعویض کردیم یک پاس اشتباه داد. نمی دانم چه بگویم، هدیه کمیته داوران یا خود داور بود. دقیقاً شورت و جوراب داوران با ما مشترک و هر دو مشکی بود. متأسفانه این موضوع کار دست ما داد. چیزی برای از دست دادن نداشتیم و حمله کردیم و توانستیم به گل برسیم و در ضدحمله تیم حریف بازیکنان تکنیکی خوبی داشت و هم از لحاظ خیلی از مسائل تیم شان از ما جلوتر بود. بچه های ما زحمت کشیدند و تمام کوشش مان را کردیم و با تمام توان مان جنگیدیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان جوانی که ماندند و خیلی ها گذاشتند رفتند و اگر حسین مالکی را در دو سه هفته قبل داشتم قطعاً کیفیت بازی ما هم بهتر می شد. او بازیکن مؤثری برای ما بود. داشته های ما همین است. تیمی که مظلوم است همچنین اشتباهات نادری هم برای آن رخ می دهد. لباس ما معین است. لباس داوران هم معین است، ولی نمی دانم چرا این اشتباهات رخ می دهد. به تیم صنعت نفت تبریک می گویم. خودمان را برای بازی آینده مقابل استقلال آماده می کنیم که بازی آبرومندانه ای مقابل این داشته باشیم و بتوانیم پیروز شویم یا حداقل یک بازی خوبی را انجام دهیم.

پاشازاده در خصوص فرایند داوری اضافه کرد: یکی دو صحنه شاید خیلی کوچک داشت. داوری عالی بود. چیز خاصی هم نداشت و از آنها تشکر می کنم.

وی درباره سؤالی مبنی بر اینکه استادیوم آبادان برای شما خوش یمن نیست؟، بیان نمود: جنگ بین تفنگ بادی و موشک است. دو اشتباه داشتیم به دلیل عدم تمرکز بازیکنانم. اشتباه رنگ لباس مشترک با داوران بود. تیمی که تحت فشار باشد خیلی سخت است که بخواهد فشار دیگری را تحمل کند. آبادان برای ما خوش یمن است و اصلاً ربطی ندارد. ان شاءالله دفعات بعد با قدرت بیشتری ظاهر می شویم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1148

به "پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می دهد، خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می دهد، خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید