انتها شاخ های مجازی نزدیک است؟ ، طرح مخفی کردن لایک های اینستاگرام از انتها هفته آغاز می گردد

به گزارش مجله سویگل، طی هفته های گذشته در خبرها خواندیم که قرار است اینستاگرام گزینه ای را مورد آزمون قرار دهد که به واسطه آن تعداد لایک های هر پست پنهان می گردد.به نظر می رسد مدیران اینستاگرام نخستین مقصد این اقدام را انتخاب نموده اند و قرار است کانادایی ها میزبان ایده تازه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک(شرکت مادر اینستاگرام) باشند.

انتها شاخ های مجازی نزدیک است؟ ، طرح مخفی کردن لایک های اینستاگرام از انتها هفته آغاز می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گاهی تصمیم گرفتن در مورد این که یک پست اینستاگرامی خوب است یا بد، تا حد زیادی به تعداد لایک های آن بستگی پیدا می نماید. درواقع کاربران بر اساس یک خطای شناختی، اغلب پست هایی را لایک می نمایند که لایک بیشتری گرفته است.

به خاطر همین مشکل یا خطای ادراکی است که مدیران اینستاگرام تصمیم گرفته اند به سراغ اجرای آزمایشی یک ایده رفته و کوشش نمایند این مسئله را حل نمایند. این اجرای آزمایشی از کانادا شروع خواهد شد و قرار است بر اساس این ایده، تعداد افرادی که یک پست را لایک نموده اند از دید عمومی پنهان بماند.

مارک زاکربرگ در جریان برگزاری کنفرانس توسعه F8 خود گفت که از اواخر این هفته آزمون مذکور را شروع خواهد نمود و در صورت موفقیت این طرح، به شکلی عمومی تر از سیستم پنهان کردن لایک ها استفاده خواهد نمود. به اعتقاد هواداران این طرح، پنهان کردن لایک ها باعث می گردد که افراد به جای تمرکز روی تعداد لایک ها روی موضوعاتی مهم تر مثل محتواهایی که لایک می نمایند متمرکز شوند.

یکی از سخنگویان فیس بوک در مورد این طرح تازه گفت: ما این کار را بلافاصله انجام نمی دهیم و فعلا در مرحله آزمون و خطا هستیم اما این موضوعی است که همواره برای کاهش فشار بر کاربران خود به آن فکر نموده ایم.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2136

به "انتها شاخ های مجازی نزدیک است؟ ، طرح مخفی کردن لایک های اینستاگرام از انتها هفته آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها شاخ های مجازی نزدیک است؟ ، طرح مخفی کردن لایک های اینستاگرام از انتها هفته آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید