پرداخت یاری های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده شروع می گردد

به گزارش مجله سویگل، محمد اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تخصیص اعتبار و تنخواه 30 میلیاردی برای جبران خسارت ناشی از سیل با بیان اینکه از این رقم اطلاع ندارم و در رسانه ها به آن پرداخت شده است گفت: هنوز کاغذی مبنی بر تخصیص اعتبار هزینه های جاری برای جبران خسارات ناشی از سیل رد و بدل نشده است.

پرداخت یاری های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده شروع می گردد

وی در عین حال با اشاره به خسارت 700 میلیارد تومانی ناشی از سیلاب اخیر گفت: آقای نوبخت معاون رئیس جمهور از مناطق سیل زده بازدید کرد و طی تماسی اجرا شده مطرح کرد موارد و خواسته ها مصوب شده و اعتبار خوبی نیز در نظر گرفته شده است.

اسلامی یادآور شد: انشاالله با تخصیص اعتباری که از سوی دولت درنظر گرفته می گردد از روزهای آینده پرداخت یاری های بلاعوض و تسهیلات به سیلزدگان آغاز خواهد شد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه بازگشایی مسیرهای مسدود شده براثر سیلاب در مناطق غربی استان اجرا شده است گفت: همچنین دیروز جمعه، آب آخرین روستایی که شبکه آبرسانی آن قطع بود، نیز در تنکابن وصل شد.

وی درباره پل تخریب شده نوشهر نیز گفت: یک دهنه پل محور کمربندی مرمت شد و از امروز شنبه این پل به زیر بار ترافیک می رود و ترافیک درون شهری نیز کاسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 55

به "پرداخت یاری های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید