چه کنیم تا سفر هوایی خوبی داشته باشیم؟

به گزارش مجله سویگل، برترین سفر هوایی

خیلی از کسانی که زیاد به سفر می فرایند معتقدند که وقتی کسی زیاد در سفر باشد فرودگاه به نوعی خانه دوم او می گردد و باید با شرایط آن کنار آمد. اما فرودگاه با اینکه ممکن است جای صمیمی ای به نظر بیاید گاهی می تواند آنقدر کسل کننده و آزاردهنده گردد که سرگرمی و مسافرت شما را کاملا خراب کند. می خواهیم نکاتی را بگوییم که با انجام آن ها همیشه در سفر خود لحظات خوبی داشته باشید.

چه کنیم تا سفر هوایی خوبی داشته باشیم؟

قبل از اینکه به سمت فرودگاه بروید اطلاعاتی درباره ترمینال خود پیدا کنید

آیا می دانید که در فرودگاه لاگواردیا نیویورک ترمینالی مرموز وجود دارد؟ من این را وقتی فهمیدم که تقریبا نزدیک بود پرواز خود را از دست بدهم مجبور شدم که به سمت این ترمینال ماشین دربست بگیرم. اما از این اتفاق درس مهمی گرفـتم: قبل از اینکه آپارتمان خود ر ا به سمت فرودگاه ترک کنید چک و دوباره چک کنید که به کجای فرودگاه باید بروید.

همراه خود میان وعده های کوچک بسته بندی شده داشته باشید

فرودگاه به داشتن اجناس گران به خصوص غذای با قیمت بالا معروف است اگر برای خود از خانه غذاهای کوچک همراه داشته باشید می توانید از پرداخت هزینه های اضافی در امان باشید، غذاهای پروتئینی که فیبر زیادی دارند داشته باشید چون در وقت هایی که هواپیما تاخیر زیادی دارد یا در هنگام توقف های بین پروازی خیلی می تواند یاری کننده باشد.

اگر هواپیمای شما تاخیر دارد یک دوست در فرودگاه پیدا کنید

فرودگاه معمولا وای فای رایگان ندارد که شما را سرگرم کند، تنها بودن در این محل می تواند آزاردهنده باشد. در توقف های بین سفری یا در هنگام تاخیرهای طولانی یک دوست برای خود پیدا کنید. به اطراف خود نگاه کنید و سعی کنید کسی را که تقریبا هم سن خودتان است پیدا کنید، به نزدیک او بروید و مثلا بگویید باورم نمیشه که باید شش ساعت دیگر اینجا معطل بمانیم، قبلا هم به بانکوک آمده ای؟ مطمئنم با همین پرسش ساده او دوست خوبی برای شما خواهد شد و می توانید اوقاتی بهتر را با او درفرودگاه بگذرانبد.

همواره یک بطری آب خالی همراه خود داشته باشید

اینکه در هنگام پرواز مرتب آب بخورید خیلی اهمیت دارد و اگر بخواهید همواره از فرودگاه آب بطری شده تهیه کنید یعنی اینکه دارید پول های خود را در جایی به غیر از گردش و سرگرمی هدر می دهید. برای اینکه این مشکل برای شما پیش نیاید همراه خود یک بطری خالی داشته باشید در این صورت نه پول اضافی خرج می کنید و نه دچار عوارض کم آبی بدن می شوید.

مهربان بودن مهم است

همواره لبخند بر لب داشته باشید و همواره یادتان باشد که باید با خدمه پرواز و دیگر کارکنان هواپیما مهربان و شیرین برخورد کنید و با مسافران دیگر هم رفتاری احترام آمیر داشته باشید.

لباسی مناسب سفر داشته باشید

لباسی را در طول پرواز به تن کنید آن ها را دوست داشته باشید ، لباسی که هم راحت و هم شیک باشند. لباسی که من معمولا هنگام سفر با هواپیما می پوشم یک پلیور با شش جیب مختلف است که در هنگامی که هوای هواپیما خیلی سرد می گردد من را گرم می نماید، جای زیادی برای گذاشتن وسایلم دارد و خیلی هم در آن راحت هستم.

اپلیکیشن های ایرلاینی که از آن بلیط هواپیما گرفتید را دانلود کنید

در این صورت هر خبری که درباره پروازتان باشد را می توانید بر روی گوشی خود ببینید و از همه اتفاق های پرواز خود آگاهی دارید.

منبع: fodors.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1996

به "چه کنیم تا سفر هوایی خوبی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کنیم تا سفر هوایی خوبی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید