کاهش چشمگیر آمار کرونا در پاکستان

به گزارش مجله سویگل، خبرگزاری خبرنگاران- آمار مبتلایان به کرونا در پاکستان بطور چشمگیری کاهش یافته بطوری که در شبانه روز گذشته کمترین تعداد مبتلایان روزانه 5 ماه گذشته در این کشور به ثبت رسید.

کاهش چشمگیر آمار کرونا در پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آمار مبتلایان به کرونا در پاکستان بطور چشمگیری کاهش یافته بطوری که در شبانه روز گذشته کمترین تعداد مبتلایان روزانه 5 ماه گذشته در این کشور به ثبت رسید.

در پی اجرای طرح واکسیناسیون اجباری کرونا در پاکستان موج چهارم کرونا در این کشور کاملا نزولی شده و درصد تست های مثبت روزانه کرونا در این کشور به 1.6 کاهش یافته است.

بر همین اساس در شبانه روز گذشته از مجموع 42476 آزمایش گرفته شده در این کشور 689 مبتلای تازه شناسایی شدند که این کمترین آمار روزانه کرونایی پاکستان بعد از ماه ژوئن 2021 به شمار میرود.

در کنار کاهش تعداد مبتلایان به کرونا فرایند مرگ و میر های این بیماری در پاکستان نیز کاهشی بوده و در یک روز گذشته 18 بیمار کرونایی در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کاهش چشمگیر آمار کرونا و کنترل این بیماری در پاکستان بعلاوه باعث شده تا مدارس این کشور در تمامی مقاطع تحصیلی از روز گذشته فعالیت خود را با 100 درصد ظرفیت کلاس های حضوری ادامه دهند.

لازم به ذکر است تا به امروز بیش از 92 میلیون و 597 هزار نفر شهفرایند پاکستانی در مقابل کرونا واکسینه شده اند که از این میان 34 میلیون و 299 هزار نفر هر دو دز واکسن را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1853

به "کاهش چشمگیر آمار کرونا در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چشمگیر آمار کرونا در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید