22 پومسه رو ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کردند

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها که طی چند روز گذشته به صورت آنلاین و در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی با ارسال فیلم از سوی کننده کشورهای مختلف آغاز شده امروز پنجشنبه 22 آبان ماه در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی به پایان رسید. در هر بخش 8 پومسه رو راهی مرحله فینال شدند که 22 کننده کشورمان پیروز شدند به فینال این دوره از رقابت ها راه پیدا کنند.

22 پومسه رو ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کردند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

بر همین اساس در گروه زنان و در بخش استاندارد: راضیه آقایی، ریحانه عمرانی مقدم، آتوسا فرهمند پارسا، سیده معصومه حسینی، نرجس شریفی، کبری سخایی، مریم عربی، زهرا افتخاری، سکینه هوشنگی ماهر در رده های سنی مختلف و در بخش ابداعی رده سنی بالای 17 سال مرجان تاجی رستم آبادی جواز حضور در جمع هشت تکواندوکار برتر را کسب کردند.

در گروه مردان و در بخش استاندارد: حمیدرضا حاتمی، محمدمهدی جمشیدی، اکبر فروزان، حمید نظری، محمدتقی حاتمی، سیدحسین موسی نیا، ابراهیم خاوری، عباس رفیعی، قربان دلشاد، عباس رضایی، هدایت آریان فر، علی اکبر محمدی در رده های سنی مختلف راهی مرحله نهایی شدند.

در بخش ابداعی، کوروش بختیار و سیدعلی موسی نیا دو نماینده ایران در این بخش بودند که از راهیابی به مرحله فینال بازماندند.

هدایت مردان ملی پوش پومسه برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است؛ سرمربیگری تیم ملی پومسه زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور می باشد و مهسا مردانی نیز مربی تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1272

به "22 پومسه رو ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 پومسه رو ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید