23 روز سخت رئال تا ویروس دوم فیفا

به گزارش مجله سویگل، ورزش سه: رئال مادرید در چند فصل اخیر همیشه با بجران مصدومیت ستاره های تیمش روبرو بوده است. مصدومیت های عضلانی به خصوص دو فصل پیش باعث شد کارلو آنچلوتی در کسب قهرمانی با رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان باز بماند.

23 روز سخت رئال تا ویروس دوم فیفا

زیدان که از نیمه های فصل گذشته راهنمایی رئال را بر عهده گرفت، در همان روزهای اول آغاز کارش بر مسائل بدنسازی رئال تاکید نمود و بنای کارش را روی تمرینات فشرده در این زمینه گذاشت.

خیلی زود همه متوجه شدند که این برنامه زیدان تا چه اندازه تاثیرگذار بوده است. رئالی ها تا روز آخر لالیگا شانس قهرمانی داشتند و در لیگ قهرمانان نیز پس از 120 دقیقه جدال نفسگیر با اتلتیکو، در ضیافت پنالتی ها عنوان قهرمان را از آن خود کردند.

در دو سه سال گذشته معمولا رئال در یک سوم ابتدای فصل و به خصوص در وقفه بازی های ملی، مصدومان زیادی می داد و به همین دلیل زیدان تصمیم گرفت، از مربی بدنساز مشهور ایتالیایی که پیش از این در یوونتوس سابقه کار زیر نظر او را داشت بهره ببرد.

پینتوس کار خود را از اردوی پیش فصل در کانادا آغاز کرد و رئال به خصوص در سوپرکاپ اروپا نشان داد که با این مربی بدنساز جدید، پیشرفت های چشمگیری داشته است. دو گل رئال به سویا دقایق 93 و 119 به ثمر رسیدند تا ثابت گردد رئالی ها از لحاظ بدنی در شرایط بهتری نسبت به فصول گذشته برخوردارند.

رئال پس از دو پیروزی در دو هفته اول لالیگا و پس از وقفه بازی های ملی، حالا باید 7 بازی در 23 روز برگزار کند. آزمونی جدی برای تیم بدنسازی رئال. اینجا معین خواهد شد که رئالی ها از لحاظ بدنی به فرم ایده آل رسیده اند یا خیر.

کار کهکشانی ها از روز شنبه در برنابئو مقابل اوساسونا آغاز خواهد شد و سه روز بعد در لیگ قهرمانان باید در خانه خود به مصاف اسپورتینگ لیسبون بروند. یکشنبه 28 شهریور نیز رئال در خانه اسپانیول در هفته 4 لالیگا بازی خواهد داشت و 3 روز بعد در برنابئو میزبان ویارئال است.

سه روز بعد از بازی با ویارئال نیز رئال باید به خانه تیم متحول شده لاس پالماس برود و سپس بازی با دورتموند از راه خواهد رسید. در نهایت نیز 11 مهر ماه و پیش از وقفه دوم بازی های ملی که به ویروس فیفا مشهور است، رئال میزبان ایبار خواهد بود.

رئالی ها امیدوارند به لطف برنامه های ویژه پینتوس، در این 23 روز و 7 بازی سخت و فشرده، حداقل تلفات و مصدوم را بدهند.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 506

به "23 روز سخت رئال تا ویروس دوم فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 روز سخت رئال تا ویروس دوم فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید