78 رویداد والیبال ساحلی و برفی در سال 1400

به گزارش مجله سویگل، تقویم کمیته والیبال ساحلی شامل 78 رویداد ساحلی و برفی برای هیئت های استانی ارسال شده تا استان های متقاضی میزبانی، برنامه های خود را برای برگزاری شایسته این رویدادها اعلام نمایند.

78 رویداد والیبال ساحلی و برفی در سال 1400

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تقویم کمیته والیبال ساحلی شامل 78 رویداد است که در دو گروه مردان و زنان تنظیم شده است و در صورت اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا در امسال اجرایی خواهد شد.

لیگ برتر ساحلی در گروه مردان، مهم ترین رویداد است که بر اساس این برنامه در 9 هفته شامل هشت هفته دور مقدماتی و یک هفته مرحله نهایی برگزار می گردد. تا کنون دو هفته اول و دوم این رقابت ها برگزار شده است و هفته های سوم و چهارم دور رفت مرحله مقدماتی نیز با 36 مسابقه از 16 تا 22 اردیبهشت در شهر یزد پیگیری خواهد شد.

10 دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از دیگر رویدادهای امسال است که قرار است از تیرماه در دو گروه مردان و بانوان و در پنج رده سنی زیر 14، 16، 18، 20 و 22 سال شروع گردد.

همچنین 11 دوره تور ملی والیبال ساحلی دو و سه ستاره (9 دوره مردان و دو دوره بانوان) در سال 1400 برگزار خواهد شد که این مسابقات از مرداد ماه شروع و تا خاتمه سال ادامه خواهد داشت. بر اساس تقویم کمیته ساحلی پنج دوره تور ملی والیبال برفی (چهار دوره برای مردان و یک دوره برای بانوان) نیز امسال برگزار خواهد شد که این مسابقات در بهمن ماه و اسفندماه پیگیری خواهد شد.

بر اساس تقویم کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در امسال 9 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم های ملی و رده های مختلف سنی مردان در نظر گرفته شده است.

همچنین کمیته والیبال ساحلی با هماهنگی کمیته داوران و دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی در امسال 27 دوره آموزشی داوری ملی و درجه یک، مربیگری درجه یک و دو برای مردان و بانوان در نظر گرفته است که این دوره ها از 18 اردیبهشت ماه در استان گلستان شروع می گردد و بر اساس تقویم ورزشی ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1571

به "78 رویداد والیبال ساحلی و برفی در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "78 رویداد والیبال ساحلی و برفی در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید