شفر بالاخره کوتاه آمد ، دستیار می خواهم اما خارجی

به گزارش مجله سویگل، فشار هیأت مدیره برای انتخاب دستیار در روزهای اخیر اما او را مجبور کرد تا در این رابطه تصمیمی جدی بگیرد. سرمربی استقلال فعلاً ترجیح داده درخواست جذب دستیار خارجی را به باشگاه ارائه کند.

شفر بالاخره کوتاه آمد ، دستیار می خواهم اما خارجی

به گزارش خبرنگاران ، بالاخره شفر تسلیم هیأت مدیره و کمیته فنی شد و برای اضافه شدن یک عضو به کادرفنی درخواست خود را به باشگاه فرستاد. نکته قابل توجه اما اینجاست که شفر بعد از مقاومت هایی که مقابل جذب دستیار داشت، حالا تأکید نموده که یک دستیار خارجی می خواهد.

در هفته های گذشته پیشکسوتان باشگاه استقلال بارها و بارها به لزوم حضور یک دستیار قوی در کنار شفر تأکید نموده بودند و تنها مشکل استقلال را نبود همین دستیار می دانستند. این پیشنهادها تا آنجا پیش رفته بود که علاوه بر گزینه هایی مثل فرهاد مجیدی و مجتبی جباری که نام شان از ابتدای فصل بارها برای دستیاری شفر مطرح شده بود، نام های دیگری چون مجید نامجو مطلق هم به گزینه های پیشنهادی اضافه می شد.

شفر اما موافق دستیار به خصوص دستیار ایرانی نبود. فشار هیأت مدیره برای انتخاب دستیار در روزهای اخیر اما او را مجبور کرد تا در این رابطه تصمیمی جدی بگیرد. سرمربی استقلال فعلاً ترجیح داده درخواست جذب دستیار خارجی را به باشگاه ارائه کند. او یک گزینه را معرفی نموده اما مذاکره و رسیدن به توافقات لازم با این گزینه ممکن است پروسه انتخاب دستیار را همان طور که شفر می خواهد طولانی کند.

180 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 82

به "شفر بالاخره کوتاه آمد ، دستیار می خواهم اما خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر بالاخره کوتاه آمد ، دستیار می خواهم اما خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید