آمریکا بودجه نوسازی اتمی پنتاگون را افزایش می دهد

به گزارش مجله سویگل، بودجه سال 2022 وزارت دفاع آمریکا، 752.9 میلیارد دلار اعلام شده است که 27.7 میلیارد دلار آن برای نوسازی اتمی مرتبط با این وزارت خانه در نظر گرفته می گردد.

آمریکا بودجه نوسازی اتمی پنتاگون را افزایش می دهد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

از تارنمای پنتاگون، بودجه سال 2022 وزارت دفاع خواهان افزایش بی سابقه در موضوع تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی است. 112 میلیارد دلار که نسبت به بودجه سال 2021، 5.1 افزایش داشته است.

این همچنین شامل 27.7 میلیارد دلار برای نوسازی سه گانه هسته ای می گردد.

کل بودجه سال 2022 وزارت دفاع، 752.9 میلیارد دلار است. این میزان، شامل 37.9 میلیارد دلار برای وزارت انرژی و دیگر آژانس ها است که حکایت از افزایش 1.6 درصدی کل است.

این بودجه، افزایش پرداختی 2.7 درصدی برای امور نظامی و غیرنظامی است در حالیکه نزدیک به 9 میلیارد دلار آن برای برنامه های حمایت خانوادگی صرف می گردد.

در بیانیه روز آدینه لوید آستین وزیر دفاع آمریکا آمده است که این بودجه برای مردم، حمایت از آمادگی و نوسازی، مقابله با تهدیدهای ناشی از تغییرات آب و هوایی و فراهم ساختن ظرفیت های مورد احتیاج در برخورد با تهدیدهای منشعب از پکن سرمایه گذاری می نماید.

کاتلین هیکس جانشین وزیر دفاع آمریکا هم امروز در توجیه بودجه دفاعی آمریکا گفت بودجه همچنین به همه گیری کووید-19 و عقب نشینی نیروهای آمریکا از افغانستان تا تاریخ 11 سپتامبر توجه دارد. همچنین وزارت دفاع، توانایی بالایی برای مبارزه با تروریسم و حمایت از نیروی امنیت ملی افغان فراهم خواهد آورد.

وی اضافه نمود: این تخصیص های بودجه، برای تامین اقتصادی فناوری های پیشرفته همچون ریزالکترونیک ها، موشک های فراصوت، هوش مصنوعی، توانایی های فضای سایبری و شبکه G استفاده می شوند.

جانشین وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: این بودجه همچنین تامین اقتصادی برای تقویت توانایی وزارت خانه در شناسایی و توجه به تهدیدهای داخلی در صفوف آن و مقابله با تجاوز و آزار جنسی فراهم می نماید.

آنه مک اندرو معاون وزیر دفاع در امور اقتصادی هم گفت: بودجه همچنین توانایی های مدیریت تهدیدهای ناشی از روسیه، ایران، کره شاقتصادی، سازمان های افراط گرایان خشن و همچنین چین را بازتاب می دهد.

بر اساس اعلام تارنمای وزارت دفاع آمریکا، 20.4 میلیارد دلار برای موشک دفاعی، 6.6 میلیارد دلار برای توسعه و کارآمدی آتش افزارهای دور برد، 52.4 میلیارد دلار برای جنگنده های نسل چهارم و پنجم، 34.6 میلیارد دلار برای ناوگان ترکیبی سکوهای دریایی پرواز هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین تخصیص خواهد یافت.

همچنین قرار است، 12.3 میلیارد دلار برای تسلیحات نیروی زمینی و وسایل جنگی نسل بعدی، 20.6 میلیارد دلار برای توانایی های فضایی، 10.4 میلیارد دلار برای فعالیت های فضای سایبری، 122.1 میلیارد دلار هم برای آموزش، تاسیسات پشتیبانی و حمایت از شرکا و متحدان هزینه گردد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1604

به "آمریکا بودجه نوسازی اتمی پنتاگون را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بودجه نوسازی اتمی پنتاگون را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید