آموزش فلوت ریکوردر؛ نخستین کتاب چاپ شده در زنجان در سال جدید

به گزارش مجله سویگل، ایرج داودبیگی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: در راستای آموزش ملودی های ایرانی کتاب آموزشی فلوت ریکوردر در زنجان تألیف و منتشر شد.

آموزش فلوت ریکوردر؛ نخستین کتاب چاپ شده در زنجان در سال جدید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در شرح جزئیات کتاب منتشر شده اضافه نمود: این کتاب شامل 28 ملودی فولکلور و بچگانه از نقاط مختلف کشور است که در 1000 جلد توسط انتشارات قلم مهر منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب در قالب ساز فلوت ریکوردر نوشته شده است، ادامه داد: در این کتاب ملودی های بچگانه در قالب ترانه و به زبانی ساده آموزش داده می گردد و در عین حال بچه ها با ترانه های اقوام مختلف کشور آشنا می شوند.

داودبیگی ادامه داد: اجرا و گرافیک کتاب توسط پریسا آهنی، نقاشی کتاب توسط پرنیان مقدم، مدیریت اجرایی توسط امیرضا مقدم بوده و تألیف آن توسط ایرج داودبیگی اجرا شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب آموزش فلوت ریکوردر نخستین کتابی است که در سال جدید منتشر شده است، توضیح داد: این کتاب مجموعه از ملودی هایی است که برای بچه ها و نوجوانان نوشته شده و حاوی نقاشی هایی بچگانه برای رساندن مفهوم ملودی هاست.

وی با اشاره به اینکه تألیف کتاب فلوت ریکوردر در مدت 6 ماه اجرا شده است، گفت: کتاب حاضر متدی نوین و جامع برای آموزش فلوت ریکوردر به نوآموزان است، کتابی که علاقه مندان را در فراگیری مهارت های اولیه نواختن فلوت ریکوردر بسیار یاری می نماید.

داودبیگی توضیح داد: با استفاده از این روش بچه ها با یادگیری مقدمات تئوریک به صورت گام به گام آشنا شده و نواختن آهنگ ها را یاد می گیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1501

به "آموزش فلوت ریکوردر؛ نخستین کتاب چاپ شده در زنجان در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش فلوت ریکوردر؛ نخستین کتاب چاپ شده در زنجان در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید