ارائه پیغام های بهداشتی به وسیله سفیران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله سویگل، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری 21 هزار و 500 دانش آموز به اسم سفیران سلامت در مدارس استان فعالیت کردند.

ارائه پیغام های بهداشتی به وسیله سفیران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش از ، فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 هزار و 500 دانش آموز در مدارس استان با هدف ارتقای سطح سلامت دیگر دانش آموزان در مدرسه و خانواده ها به اسم سفیر سلامت، پیغام های بهداشتی و سلامت را ارائه کردند.

حسینی در آیین تجلیل از 11 برگزیده ملی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار گردید گفت: در پنجمین جشنواره سفیران سلامت هزار و 800 اثر دریافت شد که پس از داوری 35 اثر به مرحله کشوری راه یافت و 10 اثر برتر و اثر خانم گلارین رحمتی به اسم اثر ویژه ملی انتخاب شد.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پنجمین جشنواره سفیران سلامت با موضوع تغذیه سالم، پیشگیری از بیماری ها به ویژه کرونا در رشته های نقاشی، پیغام بهداشتی، نامه ای به ویروس کرونا، خاطره نویسی، کاردستی و گرافیک برگزار گردید.

زارع پور اضافه نمود: در طرح سفیران سلامت دانش آموزان مفاهیم بهداشتی و رفتار های سلامت محور را در پیشگیری از بیماری ها به ویژه کرونا به خانواده ها انتقال دادند.

در آیینی از خانم گلارین رحمتی برگزیده ملی به نمایندگی از 11 برتر کشوری این جشنواره تقدیر شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1732

به "ارائه پیغام های بهداشتی به وسیله سفیران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه پیغام های بهداشتی به وسیله سفیران سلامت در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید