استعفای یک نامزد حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه، مجازشدن راه اندازی 3ستاد انتخاباتی در سمنان

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/سمنان فرماندار سمنان از استعفای یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه خبر داد و گفت: با استعفای این داوطلب شمار داوطلبان تاییدصلاحیت شده این حوزه انتخابیه به 30 نفر رسید.

استعفای یک نامزد حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه، مجازشدن راه اندازی 3ستاد انتخاباتی در سمنان

سیدعباس دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علی محمد همتی تنها داوطلب حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه است که بعد از آغاز رسمی تبلیغات از ادامه رقابت در این عرصه سیاسی استعفا داده است.

وی با بیان اینکه 31 نامزد برای رقابت در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه تاییدصلاحیت شده بودند ادامه داد: با استعفای این داوطلب در حال حاضر شمار داوطلبان این حوزه به 30 نفر رسیده است.

فرماندار سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص ستادهای تبلیغات نامزدها در مرکز استان گفت: با توجه به ابلاغیه 15 دی ماه وزیر کشور به استانداری و افزایش مناطق شهری سمنان به سه منطقه، هر داوطلب کنندگی حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه می تواند سه ستاد انتخاباتی در مناطق سه گانه مرکز استان راه اندازی کند. بدیهی است که در سایر شهرستان های این حوزه انتخابیه نیز مطابق قانون می تواند ستاد راه اندازی و به تبلیغات انتخاباتی بپردازد.

دانایی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص حائزین حق رای این شهرستان اظهار کرد: حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه 137 هزار واجد رای دادن دارد.

وی از پیش بینی 195 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه خبر داد و افزود: 136 شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان، 39 شعبه اخذ رای در شهرستان مهدیشهر و 20 شعبه نیز در شهرستان سرخه برای جمع آوری آرای رای دهندگان پیش بینی شده است.

فرماندار سمنان ضمن دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات این دوره گفت: مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند و مطمئنا در این دوره نیز با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر دلبستگی خود به کشور و نظام را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به آغاز رسمی تبلیغات از همه داوطلبان کنندگی مجلس یازدهم خواست با رعایت قوانین و ایجاد شور انتخاباتی زمینه انتخاباتی باشکوه را در کشور و از جمله در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 760

به "استعفای یک نامزد حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه، مجازشدن راه اندازی 3ستاد انتخاباتی در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای یک نامزد حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه، مجازشدن راه اندازی 3ستاد انتخاباتی در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید