استمرار پرداخت اضافه کار به نیرو های خدماتی از اردیبهشت ماه

به گزارش مجله سویگل، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، از پرداخت اضافه کار به کارکنان مشاغل خدماتی کما فی سابق همزمان با صدور ابلاغیه تخصیص اعتبارات هزینه ای از اردیبهشت ماه اطلاع داد.

استمرار پرداخت اضافه کار به نیرو های خدماتی از اردیبهشت ماه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید عسکری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، از پرداخت اضافه کار به کارکنان مشاغل خدماتی کما فی سابق همزمان با صدور ابلاغیه تخصیص اعتبارات هزینه ای از اردیبهشت ماه اطلاع داد.

وی در این باره اظهار کرد: مشاغل خدماتی از نیرو های زحمتکش آموزش و پرورش هستند و همزمان با افزایش های حقوقی که به سایر کارکنان دولت از جمله معلمان تعلق گرفته بود و این همکاران از آن بی بهره بودند، از سال گذشته نگرانی های زیادی درباره امور معیشتی این همکاران وجود داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: لذا به علت محدودیت هایی که در قانون های بالادستی از جمله قانون مدیریت خدمات کشوری وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا به وسیله پرداخت اضافه کار به مشاغل خدماتی شاغل در آموزش و پرورش بتوانیم از خدمات آنان قدردانی نموده و بخشی از شکاف های حقوقی که بین آنان و سایر کارکنان به وجود آمده بود را جبران کنیم.

عسکری ادامه داد: پرداخت های اضافه کار به کارکنان دولت محدودیت هایی دارد که یکی از محدودیت های آن، عدم پرداخت اضافه کار در ماه فرودین است، بنابراین با توجه به محدودیت های تخصیص اعتبارات ابلاغی در فروردین ماه که صرفاً پرداخت حقوق کارکنان است، پرداخت اضافه کار کارکنان شاغل در مشاغل خدماتی از اردیبهشت ماه، همچون سال گذشته استمرار خواهد یافت.

وی در انتها توضیح داد: علاوه بر پرداخت اضافه کار به مشاغل خدماتی، حداقل حقوق کارکنان دولت بر اساس قانون بودجه سال 1401 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی به رقم پنج میلیون و 600 هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2030

به "استمرار پرداخت اضافه کار به نیرو های خدماتی از اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

1 کاربر به "استمرار پرداخت اضافه کار به نیرو های خدماتی از اردیبهشت ماه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار پرداخت اضافه کار به نیرو های خدماتی از اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید