شهرهای ارزان کانادا ، ارزان ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

به گزارش مجله سویگل، کانادا در بیشتر رده بندی های جهان ، در تمام عنوان ها در رده های برتر قرار گرفته است ؛ این کشور که یکی از محبوب ترین کشورهای جهان است دارای برترین دانشگاه های جهان ، بالاترین میزان امید به زندگی، بالاترین سطح رفاه و کیفیت زندگی ، بهداشت عمومی بالا و .... می باشد همچنین جزوه گران ترین کشورهای جهان نیز محسوب میشود و پنجمین کشور گران جهان است. اما دلایل محکم و بهتری برای مهاجرت و زندگی به این کشور وجود دارد که برای بسیاری از مردم جهان کشوری رویایی است. اگر شما به دنبال مهاجرت به کانادا هستید و میخواهید شهری مقرون به صرفه انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ارزان ترین شهر های کانادا آشنا کنیم.

شهرهای ارزان کانادا ، ارزان ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وقتی به شهرهای ارزان قیمت کانادا مراجعه می کنید ، باید دو عامل مهم را در نظر بگیرید: قیمت مسکن و بازار کار. بعضی از شهرها ممکن است اجاره ارزان داشته باشند ، اما ممکن است مشاغل محدودی نیز در دسترس باشند.

  • شربروک Sherbrooke، کبک

این شهر که نزدیک شهرهای نیوهمشایر، ورمونت و نیویورک در آمریکاست ششمین شهر عظیم استان کبک هست به کانون فرهنگی، مالی و سازمانی منطقه استری (Estrie) شهرت دارد. شربروک در بین شهرهای استان کبک بالاترین تعداد دانشجو را دارد که بیش از 40،000 دانشجو در 8 موسسه آموزشی این شهر مشغول به تحصیل می باشند.

یکی از جذابیت های این شهر طبیعت زیبا و سرزنده آن است که دارای کوه ها، رودخانه ها ، دریاچه ها و تپه های اسکی است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. شربروک در محل رودخانه های سنت فرانسیس (St. Francis) و مگوگ (Magog) قرار گرفته است ، این شهر با خطوط راه آهن ملی که دارد به قطب حمل و نقل عمومی مهمی تبدیل شده است که از آنجا، کالاها به داخل یا خارج از کشور حمل می شوند که این موضوع، این شهر را به مکان مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار تبدیل نموده است. قیمت مسکن در این منطقه بسیار ارزان است اما به غیر از مسکن هزینه های احتیاج های عمومی نیز در مقایسه با سایر شهر های کانادا بسیار پایین تر است.

هزینه های زندگی در شهر شربروک 15.6% کمتر از میانگین ملی می باشد. به همین علت این شهر ارزان ترین شهر در میان شهرهای با جمعیت بیش از 100،000نفر در کانادا است.

  • میانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه در مرکز شهر- 475 دلار
  • میانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه خارج از مرکز شهر- 405 دلار
  • مونکتون (Moncton)، استان نیوبرانزویک (New Brunswick)

جمعیت مونکتون بیش از 140،000 نفر است و زبان رسمی آن فرانسه و انگلیسی می باشد. مونکتون، یکی از بهترین شهر های کانادا برای راه اندازی کسب و کاراست و فرصت شغلی در این شهر زیاد است. اگر از ازدحام ترافیک در شهرهای عظیم متنفر فراری هستنید بهترین گزینه برای شما شهر مونکتون خواهد بود . وسایل حمل و نقل عمومی در مرکز شهر کیفیت بالایی دارند و شما می توانید در عرض 15 تا 30 دقیقه به مکان مورد نظر خود برسید.

  • یانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه در مرکز شهر- 734.29 دلار
  • میانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه خارج از مرکز شهر- 642.08 دلار
  • Thunder Bay، استان آنتاریو

. جمعیت شهر Thunder Bay که Lakehead نامیده می گردد تقریبا 108،400 نفر است. صنایع مهم Thunder Bay شامل حمل و نقل، آموزش، معدن، فراوری و جنگل داری است.در مقایسه با دیگر شهرهای عظیم کانادا، Thunder Bay دارای هزینه زندگی بسیار پایین تری، مخصوصاً در اجاره یا خرید خانه است. ارزان بودن، یکی از قوی ترین جاذبه ها برای کانادایی هایی است که به این شهر نقل مکان می نمایند. نگرش فعال، پویا و رو به آینده در جامعه این شهر، همان چیزی است که باعث می گردد مهاجران جدید، در این شهر باقی بمانند و Thunder Bay را خانه خود بدانند.

در مقایسه با دیگر شهرهای عظیم کانادا، Thunder Bay دارای هزینه زندگی بسیار پایین تری، مخصوصاً در اجاره یا خرید خانه است. ارزان بودن، یکی از قوی ترین جاذبه ها برای کانادایی هایی است که به این شهر نقل مکان می نمایند. نگرش فعال، پویا و رو به آینده در جامعه این شهر، همان چیزی است که باعث می گردد مهاجران جدید، در این شهر باقی بمانند و Thunder Bay را خانه خود بدانند.

یکی دیگر از امتیازات زندگی در این شهر، این است که پرواز به سمت تورنتو از Thunder Bay ارزان است و شهر مینه سوتا در آمریکا، برای تعطیلات آخر هفته، در دسترس شماست.

  • میانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه در مرکز شهر- 925 دلار
  • میانگین اجاره ماهانه یک خانه تک اتاقه خارج از مرکز شهر- 818.75 دلار
  • لاوال(Laval) ، کبک

لاوال در 30 کیلومتری شمال غربی مونترال است .اقتصاد لاوال دارای تنوع و گستردگی بسیاری است. هزینه های زندگی در لاوال پایین تر از سایر شهر های عظیم کاناداست.هزینه های زندگی در شهر لاوال 9.3% کمتر از میانگین ملی است.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در لاوال بطور متوسط 700 دلار است.

  • ساگونه (Saguenay)، کبک

ساگونه در 200 کیلومتری شمال شهر کبک واقع شده است. تقریبا 98% این شهر به زبان فرانسوی صحبت می نمایند. در شهر ساگونه، هزینه زندگی 7.9% کمتر از میانگین ملی است.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در ساگونه بطور متوسط 400 دلار است.

  • سنت کاتارینز (ST. CATHARINES)، انتاریو

سنت کاتارینز که به دلیل فضاهای سبز، باغ ها، پارک ها به شهر باغ هم معروف است از شهرهای ارزان کانادا است . این شهر به دلیل وجود آبشار نیاگارا گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است.

هزینه زندگی در سنت کاتارینز از میانگین کانادا بسیارپایین است. این شهر دومین شهر عظیم در منطقه نیاگارا و ششمین منطقه عظیم در انتاریو می باشد.

  • اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 998 دلار
  • اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر 905 دلار
  • ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا

جمعیت ابوتسفورد حدود 141 هزار نفر است و از اقلیت های مختلف در آن زندگی می نمایند.این شهر در نزدیکی ونکوور، ریچموند و برنابی است. این شهر یک سیستم آموزشی قوی دارد و فاصله چندانی با آمریکا ندارد. این شهر علاوه بر ارزان بودن شهری پرنشاط و شاد است.

  • اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 1050 دلار
  • اجاره ماهیانه یک واحد آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر 962 دلار
منبع: اینترنت
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1178

به "شهرهای ارزان کانادا ، ارزان ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهرهای ارزان کانادا ، ارزان ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای ارزان کانادا ، ارزان ترین شهرهای کانادا برای مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید