اگر قلبتان ضعیف است نخوانید!

به گزارش مجله سویگل، ترسناک ترین منطقه ها دنیا

وقتی که صحبت از سفر باشد، مردم معمولا به جاهایی که فکر می نمایند که چند روزی آن ها را در آرامش نگه دارد، برخی ها به یک منطقه استوایی فکر می نمایند، خیلی ها ممکن است به منطقه ها زیبای دنیا با تفریحات متنوع فکر نمایند و برخی هم در این فکر هستند که چند روزی به جایی بروند که بتوانند غذای خوشمزه و خوب میل نمایند. اما در این دنیا دو دسته آدم هست، آدم های ماجراجو و غیر ماجراجو! برخی از افراد دنبال ماجراجویی در سفر هستند و دوست دارند تا سطح آدرنالین بدنشان را بالا ببرند. به همین علت خبرنگاران تصمیم دارد تا در این جا مقاصد گردشگری ای را به آن دسته از افراد شجاعی معرفی کند که عاشق ترسناک ترین منطقه ها دنیا هستند. یادتان باشد که فقط شجاع ترین ها در این مقصدها زنده می مانند.

اگر قلبتان ضعیف است نخوانید!

قبرستان قراضه ها در بلژیک

آیا زامبی ها واقعا وجود دارند؟ اگر آن ها حمله نمایند چه اتفاقی می افتد؟ در صورتی که دوست دارید بدانید در صورت حمله زامبی ها دنیا به چه شکل دیده می گردد، بنابراین حتما در سفر به بلژیک از قبرستان قراضه ها تماشا کنید.

کلیسای استخوان در پرتغال | Capela dos Ossos

درست است که این مکان خطرناک نیست و در صورت رفتن به آن، هیچ خطری شما را تهدید نمی کند اما آنقدر چندش آور است که واقعا هر کسی نمی تواند داخل آن برود. به همین علت هم هست که در فهرست ترسناک ترین منطقه ها دنیا قرار گرفته است. کلیسای استخوان در جایی به نام Évora در کشور پرتغال قرار گرفته است و یکی از مهم ترین و مشهورترین بناهای یادبود در این کشور است. دیوارهای این کلیسا از استخوان های بزرگ انسان ها ساخته شده است و حتی نگاه کردن به آن ها هم حس بدی به آدم می دهد.

جنگل هویا | Hoia Baciu Forest

تا حالا نام جنگل هویا به گوشتان خورده است؟ این جنگل در منطقه ترانسیلوانیا قرار گرفته است و به خاطر اتفاقات عجیب و غریب و ماورایی ای که در آن می افتد، مشهور است. افرادی که به این جنگل رفته اند، گفته اند که در زمانی که در جنگل هویا بوده اند، چیزهای عجیب و غریب زیادی را دیده اند و دچار توهمات زیادی شده اند.

ال کامینیتو دل ری | EL COMINITO DEL REY

اگر مجله گردشگری خبرنگاران را دنبال نموده باشید، تا حالا نام ال کامینیتو دل ری به گوشتان خورده است و از آن هم چیزهایی می دانید. ال کامینیتو دل ری در واقع یک نام اسپانیایی و به معنای گذرگاه کوچک پادشاه و یکی از خطرناک ترین جاده های دنیا است. این جهت در کشور اسپانیا قرار گرفته است و از صخره هایی با شیب وحشتناک درست شده است. شخصی که روی این صخره ها راه می رود واقعا باید به زبان عامیانه از جان خود سیر شده باشد! با این حال هر ساله گردشگران زیادی حاضرند تا این ریسک را بر جان بخرند و از این گذرگاه عبور نمایند و البته که هر ساله بسیاری کشته هم می دهد. این جاده 3 کیلومتر طول دارد و پهنای آن تنها یک متر است، هیچ گونه حفاظی در اطراف آن وجود ندارد و همین باعث می گردد تا گذر از آن به طرز وحشتناکی خطرناک و کشنده گردد.

فرار از دست گاوها

همه ماها تا حالا درباره این سنت چیزهایی شنیده ایم و اطلاعاتی از آن داریم. یک سنت بسیار خطرناک که هر ساله تعداد زیادی از مردم در آن زخمی شده و کشته می شوند.

خیلی ها این کار اسپانیایی ها را به شدت غیر انسانی می دانند، اما درست یا نادرست، این بخشی غیر قابل انکار در تاریخ و فرهنگ اسپانیا است که هر ساله هم به همان قوت قبلی برگزار می گردد. این مسابقه یا مرنام در واقع یک فستیوال ملی است که هر سال از تاریخ 6 تا 16 جولای و به مدت 7 روز کامل برگزار می گردد و یکی از هیجان انگیزین و گاهی خنده دارترین مرنامی است که در شهر پامپلونای اسپانیا برگزار می گردد.

فقط تصورشان را بکنید که گاوهای عصبانی و خشمگین در خیابان ها رها می شوند و انسان ها را دنبال می نمایند… برترین دونده در این مسابقه کسی است که بتواند نفس های گاو را حس کند بدون این که اجازه دهد تا به او شاخ بزنند! بعد از مسابقه، افرادی که توانسته اند جان سالم از سابقه به در ببرند، می فرایند و زنده ماندنشان را جشن می گیرند!

دخمه های کاپوچین در پالرمو | Capuchin Catacomb of Palermo

هیچ می دانستید که کشور ایتالیا که بسیاری آن را یک کشور دور از حاشیه و وقایع خیلی خاص می دانند، یکی از ترسناک ترین منطقه ها دنیا را در خود جای داده است؟ داریم درباره پالرموی ایتالیا صحبت می کنیم، دخمه هایی در پالرمو وجود دارد که در آن بیشتر از 8000 نفر دفن شده اند و بدن های آن ها هنوز هم آن جا هستند. این منطقه به میزان ای ترسناک است که به آن لقب بزرگ ترین موزه مومیایی دنیا را داده اند.

کشتی جزایر سولومون

یکی از بزرگ ترین جاذبه های گردشگری ای که اخیرا بیشتر نام آن روی زبان ها افتاده است، کشتی غرق شده است. در سال 2000، این کشتی به صخره های مرجانی اصابت کرد و شکست. خوشبختانه کسی در آن کشته نشد اما آن کشتی برای همواره در آن جا ماند. اگر چه این منطقه برای غواصان جایی عالی است ولی تا حالا خبرهای زیای از دیده شدن موجودات ماورایی در آن به گوش رسیده است و همین موضوع باعث شده تا در فهرست ترسناک ترین منطقه ها دنیا قرار بگیرد.

منبع: opptrends.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1966

به "اگر قلبتان ضعیف است نخوانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر قلبتان ضعیف است نخوانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید