بایدن: آمریکا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع کرونا اذعان کند

به گزارش مجله سویگل، نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای انتخابات 2020 در مقاله ای نوشت که آمریکا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع ویروس کرونا اذعان کند.

بایدن: آمریکا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع کرونا اذعان کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه طرحی را برای بازگشایی مجدد فعالیت های مالی و تجاری و ازسرگیری زندگی روزمره و عادی مردم ارائه نموده و بر این مسئله تأکید داشته است که پیش از اتخاذ چنین اقدامی باید دسترسی گسترده به آزمایش ویروس کرونا وجود داشته باشد و آمار مبتلایان به این ویروس با کاهش چشمگیری روبه رو گردد.

بر اساس این گزارش، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در مقاله ای که در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده، نوشته است: آمریکا در ابتدا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع ویروس کرونا اذعان کند. در حالی که برای بازگشایی آمریکا آماده می شویم باید چیزی را که این بحران به ما یاد داد در ذهن داشته باشیم: شکست و ناکامی این دولت در برنامه ریزی و آماده سازی و ارزیابی صادقانه و اطلاع رسانی درست و بموقع به مردم درباره تهدید این ویروس که نتایج فاجعه باری به همراه داشته است. ما نمی توانیم این اشتباهات را مجدداً تکرار کنیم.

طرح بایدن برای بازگشایی آمریکا شامل رعایت محدودیت های اعمال شده برای فاصله اجتماعی تا زمانی است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به شدت کاهش یابد.

بایدن اضافه نمود: بیمارستان ها و کارکنان بخش بهداشت و درمان باید به اندازه کافی برای شیوع مجدد احتمالی ویروس کرونا پس از بازگشایی فعالیت های مالی و تجاری، آمادگی داشته باشند. بیمارستان ها باید پرسنل و تجهیزات کافی در اختیار داشته باشند. مقام های بهداشت و سلامت نیز باید نظارت مناسبی را بر فرایند تشخیص ویروس کرونا داشته باشند.

بر اساس آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز تا به امروز بیش از 560 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و 22 هزار نفر نیز جان باخته اند. شیوع این ویروس موجب شده تا ده ها ایالت و شهر آمریکا در قرنطینه سراسری قرار گیرد و بسیاری از کسب وکارهای غیرضروری تعطیل گردد، این مسئله موجب افزایش نرخ بیکاری در آمریکا شده است.

ترامپ روز آدینه در اظهاراتی در کاخ سفید خواهان بازگشایی هرچه زودتر فعالیت های مالی شده بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 893

به "بایدن: آمریکا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع کرونا اذعان کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا باید به ناکامی ترامپ در واکنش به شیوع کرونا اذعان کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید