برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال اول 1401، 1400 دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری

به گزارش مجله سویگل، کلیۀ امتحانات خاتمه نیمسال جاری دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه شهید باهنر کرمان، با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می گردد.

برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال اول 1401، 1400 دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، به نقل از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کلیۀ امتحانات انتها نیمسال جاری دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری)، با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطابق برنامه امتحانی خود و پس از تکمیل فرم الکترونیکی موجود در وب سایت معاونت دانشجویی دانشگاه، مطابق ضوابط و مقررات می توانند از خوابگاه استفاده کنند و ضروری است دانشجویان، از 15 تا 19 دی ماه به سامانه آموزشی دانشگاه مراجعه و از تاریخ، ساعت، مکان و شماره جایگاه خود آگاه شوند.

دکتر احتشام زاده توضیح داد: حضور مدرس و دانشجو در جلسه امتحان انتها نیمسال، همچون قبل، الزامی بوده و تمامی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و سایر مدرسان باید در زمان حضور در جلسه امتحان، کارت واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند.

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: تمامی جلسات دفاع انتها نامه ها/ رساله ها و دفاع پیشنهاده ها (پروپوزال) از ابتدای دیماه 1400 به بعد به صورت حضوری (با امکان شرکت داوران خارج از دانشگاه به صورت مجازی) برگزار خواهد شد.

وی به اعضا هیأت علمی توصیه کرد: جلسات دفاع، قبل یا بعد از بازه امتحانات انتها نیمسال و طبق تقویم آموزشی حداکثر تا 20 بهمن ماه برنامه ریزی گردد.

دکتر احتشام زاده گفت: نحوۀ برگزاری امتحانات انتها نیمسال دروس کارشناسی متعاقباً و پس از آنالیز شرایط خوابگاه ها اعلام خواهد شدو همچون قبل، نظارت بر حسن برگزاری امتحانات انتها نیمسال و جلسات دفاع دانشجویان بر عهده معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1912

به "برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال اول 1401، 1400 دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال اول 1401، 1400 دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال اول 1401، 1400 دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید