اعلام نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/خوزستان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نحوه برگزاری آزمون های انتها نیمسال تحصیلی در مجتمع آموزش عالی این سازمان را تشریح کرد.

اعلام نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان

دکتر سیدعلیرضا علوی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای آزمون های پایان ترم جاری گفت: با توجه به ورود سویه تازه کرونا به کشور و ضرورت توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه برای روبرو با سویه تازه و براساس اختیارات واگذار شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، نحوه برگزاری آزمون ها در این موسسه نیز تعیین شد.

وی ادامه داد: تمامی آزمون های دروس نظری در موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علوی شرح داد: تصمیم گیری در خصوص آزمون های دروس عملی در موسسه و مرکز علمی کاربردی به معاونت آموزشی موسسه و ریاست مرکز واگذار شد تا پس از انجام استعلام های لازم به اطلاع دانشجویان رسانده شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بر ضرورت واکسیناسیون دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: شرط حضور در موسسات و دانشگاه ها، ارائه کارت واکسیناسیون است لذا اگر بین دانشجویان، افرادی هستند که تا به امروز برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند، در فرصت به جای مانده تا امتحانات با مراجعه به مراکز بهداشتی اقدام لازم را انجام دهند تا در صورتی که به هر عنوان به مراجعه حضوری به مجتمع آموزش عالی نیاز شد، با مسئله ای روبرو نشوند.

علوی از انتشار شیوه نامه برگزاری آزمون های غیرحضوری در دو نسخه ویژه دانشجویان و اساتید در روزهای آینده خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1896

به "اعلام نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید