برگزاری رقابت موتورسواری در داکوتا با وجود مخالفت خانم فرماندار

به گزارش مجله سویگل، شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر آمریکا هم باعث نشد رقابت های موتورسواری در ایالت داکوتای جنوبی با حضور تماشاگران به تعویق بیفتد و برگزار نشود.

برگزاری رقابت موتورسواری در داکوتا با وجود مخالفت خانم فرماندار

به گزارش خبرنگاران، حدود هزار نفر از دوستداران ورزش موتورسواری از سراسر ایالات متحده روزهای شنبه و یکشنبه به ایالت داکوتای جنوبی می آیند که هنوز قانون قرنطینه و منع رفت و آمد در آن اعمال نمی گردد. هر چند مقام های ایالتی از تماشاگران خواسته اند حتما از ماسک استفاده و فاصله ایمنی را رعایت نمایند.

گرچه کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی شخصا موافق برگزار شدن دو رقابت موتورسواری با حضور تماشاگران نیست اما این رویداد به دلیل غیرقانونی نبودن برگزار می گردد. پیست سرعت پارک جفرسن با وجود داشتن 4000 ظرفیت در صندلی تماشاگران، فقط 700 بلیت برای مسابقه روز شنبه فروخته و در پیست نیو ریس وی پارک 310 بلیت از 500 بلیت موجود فروش رفته است.

تا روز گذشته 1775 مورد بیمار مبتلا به کووید-19 در داکوتای جنوبی شناسایی و هشت مورد مرگ ناشی از کرونا گزارش شده است تا این ایالت در رده 46 از 50 ایالت آمریکا از نظر تعداد مبتلایان قرار بگیرد. انتقادها از فرماندار جمهوریخواه داکوتا به دلیل صادر نکردن فرمان قرنطینه خانگی بالا گرفته است، هر چند خانم نوم از شهروندان خواسته فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 920

به "برگزاری رقابت موتورسواری در داکوتا با وجود مخالفت خانم فرماندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رقابت موتورسواری در داکوتا با وجود مخالفت خانم فرماندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید