تور یونان: برترین رستوران های هراکلیون، یونان

به گزارش مجله سویگل، هراکلیون، غیر از تفریحات ساحلی، جاذبه های دیگری مثل رستوران های متنوع دارد که برترین غذاهای محلی و بین المللی را سرو می نمایند.

تور یونان: برترین رستوران های هراکلیون، یونان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

هراکلیون (ایراکلیون)، در ساحل شمالی کرت واقع شده است و مرکز، بندر اصلی و بعلاوه مرکز صنعتی این جزیره است. این شهر یکی از شهرهای گردشگرپذیر یونان بوده و رستوران های هراکلیون با غذاهای متنوع، پذیرای مردم محلی و گردشگران است. هراکلیون چهارمین شهر بزرگ یونان است.

هراکلیون بزرگ ترین شهر بندری در کرت است. این شهر، از نظر گردشگری، بسیار پررونق است و جاذبه های فراوانی دارد که مهم ترین آن، تفریحات ساحلی است.

مثل همه شهرهای جهانگردی جهان، هراکلیون هم رستوران های بی شماری دارد. در این رستوران ها می توانید برترین غذاهای محلی را نوش جان کنید و با فرهنگ بومی منطقه آشنا شوید.

از آنجایی که هراکلیون به عنوان یک مقصد جهانگردی محبوب، رستوران های زیادی دارد، بهتر است که قبل از سفر، تعدادی از برترین رستوران های شهر را بشناسید تا با خیال راحت بتوانید جایی را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

رستوران 7 Thalasses

رستوران 7 Thalasses یک رستوران عالی با فضایی شگفت انگیز و دنج است. نام رستوران به معنای 7 دریا است. در این رستوران می توانید از امتحان کردن لذیذترین غذاهای سنتی مدیترانه ای لذت ببرید. منوی رستوران، بیشتر شامل غذاهای تهیه شده با انواع ماهی است. همه غذاها با دقت تمام و با برترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شوند. از بین مهم ترین غذاهای منو می توان به ماهی کبابی، خوراک میگو، لابستر و سوشی اشاره نمود.

رستوران Alla Ki Alla

اگر زندگی شبانه مدرن و پرهیجان جزیره را دوست ندارید، برترین جایگزین، سر زدن به رستوران Alla Ki Alla است. این رستوران از سال 1980 فعالیت می نماید. خانواده ای به نام Lambraki این رستوران سنتی را اداره می نمایند. در این رستوران از خوردن غذاهای اصیل و گوش دادن به موسیقی زنده سنتی لذت می برید. همه غذاهای رستوران با عطر و طعم غذاهای خانگی با تازه ترین مواد اولیه تهیه می شوند. همراه با غذا، مزه های متنوع یا در واقع همان پیش غذاهای سنتی سرو می گردد.

رستوران Pantopoleio Geuseon

رستوران Pantopoleio Geuseon کارکنانی بسیار مهمان نواز دارد. دکوراسیون آن بسیار چشم نواز است و فضایی مجذوب کننده و دوست داشتنی دارد. در این محیط دلپذیر از خوردن لذیذترین غذاهای محلی منطقه لذت می برید. انوع سوسیس و پنیر محلی، دلمه کلم و سوولاکی مرغ از جمله غذاهایی است که در منوی رستوران دیده می گردد. وعده های غذایی حجم زیادی دارند. غذای ویژه رستوران را از دست ندهید. موسیقی زنده سنتی از دیگر برنامه های این رستوران است که فضایی مجذوب کننده و فراموش نشدنی ایجاد می نماید.

رستوران Peri Orekseos

رستوران Peri Orekseos برترین جا برای امتحان کردن انواع مزه یا پیش غذاهای متنوع محلی است. آشپزی یونانی و آشپزی خاص منطقه کرت در این رستوران ارائه می گردد. فضای رستوران با المان های چوبی و سنگی تزیین شده و بسیار دلنشین و دوست داشتنی است. سرآشپز رستوران کاملا به آشپزی یونانی اشراف دارد و البته تغییراتی اندک در غذاهای کلاسیک ایجاد می نماید که نتیجه آن، غذاهایی با عطر و طعمی تکرارنشدنی است. یکی از غذاهای رستوران که حتما باید امتحان کنید، چیکن برگر پر شده با پنیر و گوجه است. غذای ویژه رستوران، نوعی دلمه کلم بسیار لذیذ است که نباید از دست بدهید.

رستوران Baltas

رستوران Baltas یک رستوران مدرن است که البته اخیرا بازسازی شده است. در این رستوران برنامه های مجذوب کنندهی مثل موسیقی زنده محلی اجرا می گردد. سبک آشپزی در این رستوران آشپزی یونانی و آشپزی محلی کرت است. از جمله غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد، می توان به سالاد سیب زمینی و پنیر، میگو با سس گوجه و پنیر فتا، بادمجان کبابی، بره سرخ شده، پای گوشت و کدوی شکم پر اشاره نمود.

رستوران Kouzineri

رستوران Kouzineri یک رستوران ساده با غذاهای عالی و لذیذ است که در یک میدان کوچک در چند قدمی از دریا واقع شده است. سرآشپز و مالک رستوران فردی به نام نیکوس کورینوس است که با خلاقیت خود، غذاهای تلفیقی و لذیذی تهیه می نماید. از جمله غذاهای رستوران می توان پائیا، بره کبابی و نوعی استیک مخصوص را نام برد. سوفله شکلات، یکی از برترین دسرهای رستوران و مکملی عالی برای غذاهای لذیذ آن است.

رستوران Parasties

رستوران Parasties رستورانی برای دوستداران طعم های کلاسیک است. نام این رستوران در لهجه محلی کلمه ای برای اشاره به آشپزی سنتی کرت است. از برترین غذاهای منوی رستوران می توان به سالاد مخصوص، قارچ کبابی و پای سنتی اشاره نمود. بعد از غذا می توانید از خوردن لذیذترین دسرها و میوه های تازه لذت ببرید. مهمان نوازی کرتی را می توانید به خوبی در این رستوران لمس کنید.

کافه های و رستوران های هراکلیون برای خوردن یک صبحانه لذیذ

هراکلیون، بزرگ ترین شهر جزیره شگفت انگیز کرت، هر ساله از هزاران جهانگرد استقبال می نماید. زیبایی های طبیعی در کنار میراث ارزشمند فرهنگی، باعث شده که این شهر مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. یکی از برترین تفریحاتی که می توانید در هراکلیون داشته باشید، خوردن یک صبحانه کامل و عالی در یکی از کافه ها و رستوران های شهر است.

فست فود Baguette

رستوران Baguette در واقع یک فست فود است. نام فست فود نباید شما را برای سر زدن به این رستوران ناامید کند. کلمه فست فود همواره در مقابل کیفیت قرار ندارد. در این رستوران می توانید روز خود را با خوردن صبحانه ای لذیذ با باگت تازه آغاز کنید. انواع تست، ساندویچ، سالاد میوه، کرواسان، وافل و پای در منوی رستوران وجود دارد. فرقی نمی نماید که رژیم داشته باشید یا نه، گیاه خوار باشید یا نه و اینکه غذای شیرین را ترجیح بدهید یا شور، در این رستوران همه چیز پیدا می گردد و برای تهیه آن ها از تازه ترین و مرغوب ترین مواد غذایی محلی استفاده می گردد. این رستوران، جزو رستوران های مقرون به صرفه شهر است. از دوشنبه تا آدینه از ساعت 7 صبح تا 9 شب و شنبه ها از ساعت 7 صبح تا 7 شب می توانید به این رستوران سر بزنید. یکشنبه ها تعطیل است.

رستوران Svelto

رستوران Svelto در نردیکی کلیسای جامع مشهور شهر واقع شده است. نام این رستوران در زبان یونانی به معنای سریع است و علامت آن یک وسپای سبز. نام و نماد رستوران نشان از سادگی، سرعت و انعطاف پذیری این رستوران است. این رستوران صبح زود کار خود را آغاز می نماید. برترین قهوه ها و آب میوه ها همراه با انواع پای، ساندویچ های تازه، سالاد و... در منوی رستوران وجود دارد. انواع پای سنتی با برترین مواد محلی در این رستوران عرضه می گردد.

قیمت های رستوران بسیار مناسب است. از دوشنبه تا آدینه از ساعت 7 صبح تا 9 شب، شنبه ها از ساعت 8 صبح تا 3 بعدازظهر فرصت دارید که به این رستوران سر بزنید. رستوران روزهای یکشنبه تعطیل است.

رستوران Casa Streat

رستوران Casa Streat محیطی گرم و دنج و غذاهایی با عطر و طعم خانگی دارد. این کافه رستوران، هر روز باز است. فضای داخلی آن طراحی مدرن و مجذوب کنندهی دارد. محیط آن بسیار راحت و آرامش بخش است. در این کافه رستوران می توانید صبحانه های لذیذ، برترین نوشیدنی های سرد و گرم، کرواسان های خانگی و انواع دونات و پای و مافین را نوش جان کنید و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. این رستوران هم جزو رستوران های مقرون به صرفه شهر است.

کافه رستوران Lambros

کافه رستوران Lambros فرصتی عالی برای لذت بردن از مهمان نوازی کرتی است. این رستوران، محطی محبت آمیز دارد و خانوادگی اداره می گردد. از لحظه ای که وارد رستوران می شوید، به گرمی از شما استقبال می گردد و محیط آن به قدری محبت آمیز است که حس می کنید در منزل یک از اهالی، به مهمانی دعوت شده اید. این رستوران در نزدیکی دریا واقع شده است و چشم اندازهای زیبایی از ساحل را به نمایش می گذارد. برترین غذاهای با عطر و طعم خانگی در این رستوران سرو می گردد. این رستوران از نظر قیمت، یک رستوران میان رده است. از ساعت 8 صبح تا 12 شب برای سر زدن به آن فرصت دارید.

رستوران Peskesi

رستوران Peskesi برترین جا برای امتحان کردن آشپزی اصیل محلی است. نام این رستوران، ریشه ترکی دارد، ولی در زبان محاوره در یونان و منطقه کرت رواج دارد و به معنای هدیه ای غیرمنتظره به عنوان نشانی از دوستی و مهمان نوازی است. این رستوران، فضایی بسیار محبت آمیز دارد. کارکنان رستوران بسیار خوشرو و خوش برخورد هستند. غذاهایی که در این رستوران سرو می گردد، غذاهای اصیل منطقه کرت با استفاده از تازه ترین مواد اولیه و محصولات بومی است. اگر برای صبحانه به این رستوران سر بزنید، می توانید از انواع پای، سالادهای تازه و انواع شیرینی های آن لذت ببرید. البته برای ناهار و شام هم می توانید روی این رستوران حساب کنید. این رستوران از نظر قیمت، یک رستوران میان رده است. از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / theculturetrip.com
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1993

به "تور یونان: برترین رستوران های هراکلیون، یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: برترین رستوران های هراکلیون، یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید