ترافیک در 4 محور مواصلاتی کشور

به گزارش مجله سویگل، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در 4 محور مواصلاتی کشور و احتمال بارش باران و برف در بیشتر محورها در روزهای آینده اطلاع داد.

ترافیک در 4 محور مواصلاتی کشور

سرهنگ احمد شیرانی اضافه کرد: ترافیک در آزادراه کرج قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، آزادراه ساوه تهران محدوده بهمن آباد، آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار - تهران در بعضی مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: براساس پیش بینی هواشناسی در بیشتر محورها و جاده های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کردستان، قزوین، زنجان، تهران، البرز و مازندران و در بیشتر محورها و ارتفاعات استان های همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کرمانشاه، سمنان، گلستان بارش باران و برف در روزهای 21 و 23 اسفندماه پیش بینی شده است.

شیرانی اضافه کرد: اکنون در بعضی محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار دریافت تعدادی از شهرهای استان خوزستان در شرایط قرمز، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از این شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

شیرانی اضافه کرد: همچنین ورود خودروهای شخصی به استان های شمالی با شرایط زرد و شهرهای مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است. محدودیت تردد شبانه خودروها نیز از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد به وسیله شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) در جریان آخرین شرایط جوی و ترافیکی قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1493

به "ترافیک در 4 محور مواصلاتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در 4 محور مواصلاتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید