تمامی واحد های درسی دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله سویگل، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم از برگزاری تمامی واحد های درسی این دانشگاه به صورت مجازی اطلاع داد و گفت: از روز 16 فروردین همه کلاس ها به شکل مجازی تشکیل خواهد شد.

تمامی واحد های درسی دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار می گردد

حیدری، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در مورد اعتراضات برخی از دانشجویان به ضعف آموزش مجازی این دانشگاه در ایام تعطیلات کرونایی گفت: از دیروز یعنی 16 فروردین تمامی کلاس های دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار خواهد شد. تا قبل از این تاریخ معین شده، برخی از اساتید اهتمام به تشکیل کلاس به شکل مجازی نداشتند.

حیدری اضافه نمود: با توجه به ابلاغیه اخیر معاونت آموزشی وزارت علوم مبنی بر اجرای تمامی کلاس ها به شکل مجازی، برنامه ریزی دقیقی انجام داده و بر این اساس همه کلاس های دانشگاه به صورت مجازی تشکیل خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اینکه شرایط پیش آمده اصلا قابل پیش بینی نبود طبیعتا زیرساخت آموزش مجازی در کشور آماده نبود. با این حال از ابتدای شیوع ویروس کرونا ما سعی و کوشش خود را برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی منعطف کردیم و با عملکرد جهادی در کوتاه ترین زمان زیرساخت های آموزش مجازی اجرا شد.

وی تاکید نمود: به دلیل ضعیف بودن اینترنت کشور و ترافیک بالای آن، افت کیفیت در ویدئو ها دیده می گردد و نمی توان دانشجو ها را به حد کافی راضی کرد. اما سعی کردیم با ارائه روش های گوناگون کیفیت را بهبود بخشیده و مسائل را مرتفع کنیم.

حیدری در انتها گفت: حذف ترم نیمسال طبق روال همواره انجام خواهد شد و در مورد اینکه آیا این حذف ترم جزو سنوات دانشجو احتساب می گردد یا خیر شورای آموزش دانشگاه و کمیسیون موارد خاص تصمیم گیری خواهد نمود و درخواست های حذف ترم خارج از روال عادی را آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 870

به "تمامی واحد های درسی دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی واحد های درسی دانشگاه صنعتی قم به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید