تمدید ثبت نام در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر

به گزارش مجله سویگل، مهلت ارسال اثر برای شرکت در بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، تا یکم دی تمدید شد.

تمدید ثبت نام در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، با وجود شرایط ویژه امسال به جهت همه گیری بیماری کرونا و به تبع آن تقلیل کمی اجرا های تئاتر در کشور، برگزارنمایندگان جشنواره سی و نهم تئاتر فجر نظر به اهمیت بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر بر مبنای سال های گذشته بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در این رویداد را تا یکم دی تمدید کردند.

در بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر عکاسان و طراحانی می توانند متقاضی حضور شوند که آثار آن ها مربوط به نمایش های روی صحنه رفته از اول آبان 1398 تا اول آذر 1399 در قالب اجرای عمومی یا جشنواره ای است.

مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر جشنواره سی و نهم به جز پوستر اجرا، رویداد های برگزارشده مرتبط با تئاتر در بازه زمانی ذکر شده را نیز شامل می گردد.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر به وسیله سایت جشنواره صورت می گیرد. اما پیش از آن لازم است متقاضیان لوح های فشرده حاوی آثار خود را با فرمت jpg با کیفیت 300 dpi در اندازه 50 × 75 به وسیله پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ارائه و کد رهگیری دریافت نمایند. با درج کد رهگیری در سایت جشنواره سایر مراحل ثبت تقاضا انجام می گردد. لازم است مشخصات و شماره تماس روی لوح فشرده درج گردد.

این بخش به مدیریت مهدی آشنا در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه در امسال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1327

به "تمدید ثبت نام در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید