جشنواره ترایبکا به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله سویگل، با بالا رفتن سطح واکسیناسیون در نیویورک، جشنواره فیلم ترایبکا میخواهد دوره آینده خود را با حضور مخاطبان برگزار کند.

جشنواره ترایبکا به صورت حضوری برگزار می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو یکی از بنیانگذاران جشنواره فیلم ترایبکا در بیانیه ای گفت با خارج شدن تدریجی نیویورک از زیر سایه کرونا وقت آن رسیده که بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا را بار دیگر با حضور مخاطبان برگزار کنیم.

جشنواره فیلم ترایبکا میخواهد با همکاری دپارتمان بهداشت نیویورک شرایط را برای برگزاری حضوری این رویداد سینمایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مرتبط با ویروس کووید-19 فراهم کند.

بیستمین جشنواره فیلم ترایبکا از تاریخ 9 تا 20 ژوئن (19 تا 30 خراد) برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم ترایبکا دو دهه پیش و پس از تحولات مرتبط با حملات 11 سپتامبر شروع کرد و اکنون به یکی از جشنواره های مهم فیلم های مستقل در دنیا تبدیل شده است. رابرت دنیرو و جین رُزنتال بنیانگذاران این جشنواره سینمایی هستند.

جشنواره های مهمی از جمله ساندنس و تورنتو غالبا به صورت مجازی برگزار شدند، هر چند جشنواره تورنتو نمایش هایی به شکل سینما-ماشین نیز ترتیب داده بود.

دیگر جشنواره بین المللی در حال حرکت به سوی برگزاری فیزیکی هستند و فیلم کن نیز اعلام نموده سال جاری به صورت حضوری برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1515

به "جشنواره ترایبکا به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ترایبکا به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید