فراوری جنگنده های نو راه چاره سه کشور فرانسه، آلمان و اسپانیا در جهت استقلال اروپا در قرن 21

به گزارش مجله سویگل، سه کشور فرانسه، آلمان و اسپانیا طی توافقی در جهت استقلال اروپا در قرن 21 به توافق 100 میلیارد یورویی برای فراوری مشترک نسل جدیدی از جنگنده ها دست یافتند.

فراوری جنگنده های نو راه چاره سه کشور فرانسه، آلمان و اسپانیا در جهت استقلال اروپا در قرن 21

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش به نقل از هفته نامه اشپیگل، سه کشور آلمان، فرانسه و اسپانیا پس از مذاکراتی طولانی پیرامون گام های آینده برای توسعه یک سیستم دفاع مستقل و مشترک اروپایی برای فراوری مشترک نسل تازهی از جنگنده ها به توافق دست یافتند.

براین اساس، وزارت دفاع آلمان با اشاره به توافق درباره فراوری یک جنگنده مشترک اروپایی از اقدامات بیشتر دیگر کشور های مشارکت کننده در این پروژه بمنظور پیشبرد سیستم نبرد هوایی اروپایی برنامه ریزی شده موسوم به سامانه نبرد هوایی آینده (FCAS) اطلاع داد.

قرار است تا خاتمه تابستان قرارداد انجام کار کارشناسی برای فراوری جنگنده تازه از سوی سه کشور آلمان، فرانسه و اسپانیا با شرکت های فعال در عرصه صنایع نظامی امضاء گردد.

وزارت دفاع فرانسه هم طی پیامی این پروژه را به اسم یکی از مهم ترین ابزار ها در جهت استقلال اروپا در قرن 21 اعلام نموده است.

گفته می گردد، هدف این پروژه حدودا 100 میلیارد یورویی تضمین و تقویت شایستگی های دفاع هوایی مستقل اروپایی است و قرار است علاوه بر هواپیمای جنگنده تازه هواپیما های بدون سرنشین کنترل شده و یک شبکه داده ای بخشی از این پروژه تسلیحاتی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1729

به "فراوری جنگنده های نو راه چاره سه کشور فرانسه، آلمان و اسپانیا در جهت استقلال اروپا در قرن 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری جنگنده های نو راه چاره سه کشور فرانسه، آلمان و اسپانیا در جهت استقلال اروپا در قرن 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید