فراوری ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/کرمان رییس دانشکده دندانپزشکی کرمان با اشاره به اینکه به زودی فراوری دستکش و گان در دستور کار این دانشکده قرار خواهد گرفت اظهار کرد: قرار است با افزایش شیفت های کاری و در دو شیفت فراوری ماسک در این دانشکده را به 10 هزار عدد در روز افزایش دهیم.

فراوری ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره کالج در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دکتر علی اسکندری زاده با اعلام خبر فراوری ماسک در دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: کارگاه فراوری ماسک دانشکده دندانپزشکی در یک شیفت با 12 نیرو که شامل اعضاء هیئت علمی، پزشکان و کادر دانشکده می باشند به صورت جهادی و صورت لیزری انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه به زودی فراوری دستکش و گان هم در دستور کار قرار خواهیم داد اضافه نمود: قرار است با افزایش شیفت های کاری و در دو شیفت فراوری ماسک در این دانشکده را به 10 هزار عدد در روز افزایش دهیم.

اسکندری زاده توضیح داد: این فراوریات برای مصرف دانشکده و بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی است و با افزایش این اقلام، در اختیار موسسات خیریه نیز قرار خواهد گرفت تا به صورت رایگان بین نیازمند در حاشیه شهرها توزیع گردد.

رییس دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: فراوری این کارگاه مصداق این جمله است که ما در هر زمان، مکان و در هر موقعیتی از جمله شرایط تحریم می توانیم نیازهای خود را فراوری و به مصرف برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 932

به "فراوری ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید