جزییات نقشه راه احیای دریاچه ارومیه آنالیز شد

به گزارش مجله سویگل، تهران- خبرنگاران- جزییات نقشه راه احیای دریاچه ارومیه در یازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه آنالیز شد.

جزییات نقشه راه احیای دریاچه ارومیه آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی ستاد احیای دریاچه ارومیه ، یازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، رضا اردکانیان وزیر نیرو، مسعود تجریشی رئیس دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه و استانداران سه استان حوضه آبریز دریاچه ارومیه برگزار گردید.

6 سال پس از اجرای طرح احیای دریاچه ارومیه و با حضور اعضای کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، یازدهمین جلسه این کارگروه امروز دوشنبه 16 اردیبهشت به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار گردید.

از مهم ترین اهداف این جلسه آنالیز جزئیات برنامه عملیاتی نقشه راه احیای دریاچه ارومیه در سال 1398 و آنالیز و تصویب الزامات و اعتبارات مورد احتیاج اجرای این طرح در این سال بود.

در این جلسه راهکارها و پیشنهادهای لازم جهت به اتمام رسیدن بخش عمده ای از پروژه های در دست اقدام در سال 1398 توسط وزیران عضو کارگروه ملی ارائه و تصمیمات لازم به منظور تامین اعتبار و دستیابی به این اهداف اتخاذ شد.

علمی** 9014** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 183

به "جزییات نقشه راه احیای دریاچه ارومیه آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات نقشه راه احیای دریاچه ارومیه آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید