جمع آوری بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز

به گزارش مجله سویگل، تهران (پانا) - شرکت توزیع برق تهران عظیم بیان کرد: با هدف مبارزه با فعالیت های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال تا به امروز بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز

به گزارش شرکت توزیع برق تهران عظیم، اجرای این مانور در راستای طرح های قبلی در مورد مبارزه با فعالیت های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال بوده و طی آن بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و به صورت ضربتی، بعد از ظهر دوشنبه 24 خردادماه، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم همزمان با سایر شرکت های توزیع برق در سراسر کشور به واحدهای مسکونی، تجاری و یا صنعتی که پیش از این شناسایی شده و دارای ماینرهای غیرمجاز ارز دیجیتال بودند مراجعه و ضمن قطع انشعابات غیرمجاز برق، با همراهی عوامل قضائی و انتظامی، اقدام به جمع آوری بیش از 60 ماینر غیرمجاز کردند.

با توجه به اندازه بالای برق مصرفی ماینرها و در راستای کسب اطمینان از تأمین برق مورد احتیاج هموطنان، هیچ گونه اغماضی در مورد فعالیت های غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم انجام نمی گردد و بازرسان منطقه ها 22 گانه این شرکت، برخورد قاطع با سوءاستفاده کنندگان از انرژی برق را در دستور کار خود دارند. به همین دلیل، تا به امروز بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز جمع آوری شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1712

به "جمع آوری بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری بیش از 11 هزار ماینر غیرمجاز در سطح مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید