خبرنگاران استاندار: قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی پیروز بوده است

به گزارش مجله سویگل، قم - خبرنگاران - استاندار قم، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قم را پیروز خواند و گفت: مردم قم به خوبی با مسئولان در اجرای این طرح همکاری می نمایند که کاهش بسیار زیاد تردد در معابر شهری و بین شهری از جمله دستاوردهای اجرای این طرح در قم است.

خبرنگاران استاندار: قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی پیروز بوده است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ویدیو کنفرانسی وزیر کشور با استاندار قم با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان به دلیل همراهی مردم به خوبی اجرا شده است.

وی توضیح داد: با تمهیدات اجرا شده در استان قم شاهد کاهش 66 درصدی کاهش مصرف سوخت و همچنین 70 درصد کاهش تردد های داخل شهر و 90 درصد کاهش تردد در آزادراه تهران- قم را شاهد هستیم.

سرمست با اشاره به برنامه ریزی اجرا شده برای استفاده از ظرفیت خیرین سلامت استان اضافه کرد: همچنین 20 میلیارد تومان یاری های مردمی و خیرین سلامت در جهت پشتیبانی مراکز درمانی و بسته های حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جذب شده است.

به گزارش خبرنگاران، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: تا ساعت 14 روز دوشنبه یازدهم فرودین ماه جاری، 41495 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، 2757 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 13911 نفر نیز بهبودیافته اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند./

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 860

به "خبرنگاران استاندار: قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی پیروز بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: قم در طرح فاصله گذاری اجتماعی پیروز بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید