خبرنگاران بازسازی 66 هزار نقطه از عوارض خرابی در معابر تهران

به گزارش مجله سویگل، تهران- خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بازسازی بیش از 66 هزار نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت انجام شد.

خبرنگاران بازسازی 66 هزار نقطه از عوارض خرابی در معابر تهران

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی روز سه شنبه در تشریح دستاوردهای طرح بهسازی معابر شهر تهران طی 11 ماه سپری شده از امسال، در این باره گفت: از ابتدای سال 1399 تا به امروز، بیش از 598 هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی و همچنین بازسازی لکه ای معابر پخش و اجرا شده است.

وی با بیان آنکه تا به امروز در محدوده هریک از مناطق 22گانه شهرداری تهران، به طور متوسط بالغ بر 27 هزار تن آسفالت پخش و اجرا شده است، یادآور شد: در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از 162 هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.

صبوری با تاکید بر اینکه اتکا به فراوریات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنان یکی از مزایای اقتصادی طرح بهسازی معابر پایتخت به شمار می آید، گفت: استمرار این ساز و کار اجرایی طی 11 ماه سپری شده از امسال، سبب صرفه جویی بیش از 95 میلیارد و 500 میلیارد تومان در هزینه های تامین آسفالت شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده بود، اجرای بیش از 598 هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت را به معنای پیشرفت 60 درصدی طرح مزبور دانست.

وی یادآور شد: اجرای طرح بهسازی معابر طی سال 1399 علی رغم کمبود منابع اقتصادی لازم، جهت تامین قیر و سایر نهاده های فراوری آسفالت ادامه یافت و همانند سال های اخیر توانست علاوه بر برطرف مسائل قدیمی بسیاری از معابر حمل و نقلی، سرویس دهی معابر بزرگراهی را در سطحی مطلوب حفظ کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1456

به "خبرنگاران بازسازی 66 هزار نقطه از عوارض خرابی در معابر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازسازی 66 هزار نقطه از عوارض خرابی در معابر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید