خبرنگاران نفرات برتر المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم بچه ها و نوجوانان معرفی شدند

به گزارش مجله سویگل، اصفهان- خبرنگاران- نفرات برتر چهارمین المپیاد فیلمسازی سی و سومین جشنواره بین الملی فیلم بچه ها و نوجوانان پنجشنبه شب با معرفی نفرات برتر بخش های ایده و فیلم معین شدند.

خبرنگاران نفرات برتر المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم بچه ها و نوجوانان معرفی شدند

مدال طلای المپیاد در بخش فیلم به انیمیشن کاج به کارگردانی معصومه توتاخانه از مراغه عضو گروه عاشق و در بخش ایده گروهی به هاف تایم از گروه نقاب، منتور: غلامرضا رمضانی و مربی: مهدی رضایی- به خاطر طراوت ایده، جسارت در بیان و شخصیت های اکتیو اهدا شد.

64 اثر یعنی 36 فیلم کوتاه و 28 ایده از 31 دختر و 33 پسر نوجوان از 24 استان برای چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان انتخاب شده بودند.

جوایز بخش فیلم: مدال برنز: ریحانه تاتاری برای فیلم کرونا دم در خانه در کمین است از گرگان عضو گروه عاشق. نواب محمودی برای دریافت مدال المپیاد روی صحنه رفت.

مدال برنز: مهشاد سعادت برای فیلم ای کاش مدرسه ما از شهر پردیس عضو گروه مارول. بیژن میرباقری برای دریافت مدال المپیاد روی صحنه رفت.

مدال نقره: پوکابد رحمانی برای فیلم جادوی خواندنی از قزوین عضو گروه حافظ. عادل تبریزی برای دریافت مدال روی صحنه رفت.

مدال نقره: ایلیا رمضانی برای فیلم فضای زندگی از بوشهر عضو گروه سینمایی. حافظ آهی برای دریافت مدال روی صحنه رفت.

جوایز بخش ایده: مدال برنز: ایده گروهی آپدیت از گروه مارول به سرپرستی آقای بیژن میرباقری و فریبرز آهنین.

مدال برنز: ایده گروهی همسایه از گروه حافظ به سرپرستی سیروس حسن پور و عادل تبریزی.

مدال برنز: ایده گروهی سیمرغ از گروه پیغام ها به سرپرستی ابوالفضل جلیلی و میرعباس خسروی نژاد.

مدال برنز: ایده گروهی بازمانده از گروه بچه زرنگ به سرپرستی حامد جعفری و تی یام یابنده.

مدال برنز: ایده گروهی رکاب از گروه باحال ها به سرپرستی مهین جواهریان و شهلا پورآرین.

مدال نقره: ایده گروهی شکلات از گروه عاشق، منتور: سیدجواد حسینی و مربی: نواب محمودی- برای ایده درخشان طرح درست به موضوع: توجه به تنهایی و اندوه نسل نوجوان و توجه به همدلی.

مدال نقره: ایده گروهی ایده سرگین غلطان از گروه هم سینمایی، منتور: وحید گلستان. مربی: حافظ آهی- به خاطر نگاه کاملا نو و تازه به محیط زیست و توجه به موضوع کمتر دیده شده به بخشی از آلودگی زیست محیطی.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در این آیین اضافه نمود: سال گذشته برای مهین جواهریان و سال جاری برای ابراهیم فروزش و کامبوزیا پرتوی بزرگداشت برگزار کردیم.

علیرضا تابش شناساندن هنرمندان به بچه ها و نوجوانان را از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی برشمرد و توضیح داد: هدف اصلی المپیاد استعدادیابی است و ادامه این راه در انجمن سینمای جوانان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: قصد داریم نوجوانان بعد از فیلمساز شدن برای حمایت دریافت به سمت ما بیایند و به سمت سینمای حرفه ای حرکت نمایند و به مدارج بالاتر برسند.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی گفت: روزی که قرار شد المپیاد را آنلاین برگزار کنیم تصور این شور و هیجان را نداشتیم اما اتفاق خوبی بود که در برگزاری این المیپاد افتاد.

حبیب ایل بیگی اظهار داشت: انرژی نوجوانان به ما توان بیشتری داد تا حتی اگر کرونا هم از برگزاری مراسم جلوگیری کرد برنامه را به صورت آنلاین برگزار کنیم و خللی در برگزاری ایجاد نگردد.

مدیر المپیاد فیلمسازی نوجوانان اظهارداشت: ما هنوز برای برگزاری المپیاد نهادی نداریم، اگر امکانی فراهم گردد که این فقط یک رویداد نباشد و نوجوانان با استعداد با دوره ها در طول سال به محتوای موثر دسترسی داشته باشند اتفاق خوبی می افتد.

در این آیین برای اهدای جوایز، به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور نوجوانان در تهران، مربیان آن ها این جوایز را تحویل دریافتد.

چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان روز یکشنبه 27 مهرماه همزمان با آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان شروع به کار کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1235

به "خبرنگاران نفرات برتر المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم بچه ها و نوجوانان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرات برتر المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم بچه ها و نوجوانان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید