داستان جالب پیشنهاد سنگین استقلال به مهدی طارمی

به گزارش مجله سویگل، شاید خیلی ها ندانند، اما راستا زندگی ورزشی مهدی طارمی می توانست متفاوت با امروز باشد. مهدی طارمی روی یک اتفاق و تعریف و تمجید یکی از همشهریانش نزد علی دایی، به تهران دعوت شد. علی دایی چند فیلم از بازی های طارمی را دید و درحالی که راهی کشور فرانسه و شهر پاریس بود از مدیران وقت باشگاه پرسپولیس (بخوانید علیرضا رحیمی) خواست با مهاجم جوان بوشهری قرارداد منعقد نمایند. سال 1393 این اتفاق رُخ داد و مهدی طارمی از بوشهر به تهران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست.

داستان جالب پیشنهاد سنگین استقلال به مهدی طارمی

این درحالی بود که همزمان این بازیکن مورد توجه امیر قلعه نویی و استقلالی ها نیز قرار گرفته بود. شنیدیم یکی از دوستان نزدیک سرمربی استقلال در شهر بوشهر به دیدار پدر مهدی طارمی در منزلش رفته و به او پیشنهاد می نماید پسرش آبی پوش گردد. در آن مقطع قرارداد داخلی اعتبار فعلی را نداشت و هر بازیکنی می توانست پس از امضای قرارداد داخلی با پرداخت مبلغی آن را فسخ کند. قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس درآن فصل مبلغ 150 میلیون تومان بود. ظاهراً استقلالی ها به او و پدرش پیشنهاد داده بودند این قرارداد را فسخ کند و جریمه 300 میلیون تومانی را هم حاضرند پرداخت نمایند. بعلاوه واسطه باشگاه استقلال پیشنهاد 300 میلیون تومانی (دو برابر قرارداد با پرسپولیس) را به مهدی طارمی ارائه داده بود. مهدی طارمی، اما به صراحت گفته بود با پرسپولیس قرارداد بسته و روی قول و قرارش می ایستد.

شاید امروز استقلالی های زیادی از خواندن این مطلب حسرت بخورند که چرا چنین ستاره ای مسیرش را به سمت رقیب سنتی کج کرد. جالب تر می گردد وقتی بدانید درآن مقطع مدیرعامل استقلال هنوز انتخاب نشده بود در حالی که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود و این دومی با کوشش زیاد و در اسرع وقت مهدی طارمی را به تهران کشانده و با رقم مناسبی قرمزپوش کرد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2029

به "داستان جالب پیشنهاد سنگین استقلال به مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان جالب پیشنهاد سنگین استقلال به مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید