عایدی 23 میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT

به گزارش مجله سویگل، شرکت آدیداس با فروش مجموعه NFT های خود در زمانی کوتاه به درآمدی 23 میلیون دلاری دست پیدا کرد.

عایدی 23 میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، به نظر می رسد اولین کوشش آدیداس در زمینه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) موفقیت آمیز بوده است. The Block بیان کرد که همکاری آدیداس با حاضران مهم صنعت رمزنگاری Bored Ape Yacht Club، Gmoney و Punks بیش از 23 میلیون دلار در اتریوم سودآوری نموده است.

این رقم شامل 15.5 میلیون دلار در عرضه زودهنگام و 7.5 میلیون دلار در فروش کلی می گردد. مجموعه NFT این برند که به سوی متاورس نام دارد، دارای 30 هزار NFT بود که هرکدام 0.2 اتریوم ارزش داشتند. خریداران این NFT ها علاوه بر مزایای معامله دیجیتالی می توانند از فرصت های استثنایی فروش حضوری نیز برخوردار گردند. این NFT ها بعلاوه به داراندگان خود توانایی حضور در رویداد های مجازی موجود در متاورس را در سال 2022 و پس از آن خواهند داد.

البته این ارقام ممکن است برای چنین شرکت معروفی، قابل توجه به نظر نرسد، اما آدیداس در سه ماهه آخر خود معادل 538.4 میلیون دلار سود کسب کرد و به همین دلیل 23 میلیون دلار از یک نسخه دیجیتالی خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد. فروش های بیشتری از این دست می تواند به سود آدیداس یاری کند و در عین حال سطح هیجان تبلیغاتی که پیش از این برای کفش ها در نظر گرفته شده بود را افزایش دهد.

البته فروش توکن های غیرمثلی آدیداس، امروز با بعضی مسائل فنی روبه رو شد. به علت تراکنش های ناموفق، دسترسی افرادی که توکن ها را پیش خرید نموده بودند، تقریبا دو ساعت به تعویق افتاد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1932

به "عایدی 23 میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی 23 میلیون دلاری آدیداس از فروش مجموعه NFT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید