دستور رئیس جمهور برای تشکیل وزارت میراث فرهنگی ، روحانی قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش مجله سویگل، رئیس جمهوری در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را برای اجرا به نهاد ریاست جمهوری و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

دستور رئیس جمهور برای تشکیل وزارت میراث فرهنگی ، روحانی قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای اجرا ابلاغ کرد

خبرنگاران: طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید؛ روز بیست و ششم مردادماه تشکیل این وزارتخانه از سوی ریاست مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری ابلاغ شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت در یک هفته گذشته در دو نشست سخنگوی دولت، مخالفت دولت با تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان نمود ایجاد چنین وزارتخانه ای ضرورت ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری نیز در اولین واکنش به مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان با بیان این که تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد دولت نبود گفته بود: پیشنهاد تشکیل این وزارتخانه در قالب طرح از سوی نمایندگان مطرح شد و هیات دولت مکررا با تشکیل این وزارتخانه مخالف بوده است.

منبع: چمدان
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 263

به "دستور رئیس جمهور برای تشکیل وزارت میراث فرهنگی ، روحانی قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای اجرا ابلاغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیس جمهور برای تشکیل وزارت میراث فرهنگی ، روحانی قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برای اجرا ابلاغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید