دستور ویژه رئیس جمهور درباره فروش خودرو ، هشدار درباره فروش رانتی خودرو به بعضی دستگاهها

به گزارش مجله سویگل، رئیس جمهور درباره گزارش های واصله از فروش خارج از ضابطه خودرو به بعضی دستگاهها تاکید نمود که هیچ دستگاهی حق گرفتن امتیاز ویژه برای خود ندارد و وزارت صمت و بازرسی ریاست جمهوری را مامور رسیدگی به تخلف در فروش رانتی خودرو کرد.

دستور ویژه رئیس جمهور درباره فروش خودرو ، هشدار درباره فروش رانتی خودرو به بعضی دستگاهها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا،سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه های ذیربط دولت برای تامین گاز مصرفی خانه های مردم و واحدهای اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تاکید نمود.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل فاز 11 مجتمع پارس جنوبی در سال های گذشته می توانست در برطرف ناترازی گازی نقش موثری داشته باشد، گفت: بعد از ترک کار به وسیله شرکت های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مسائل موجود را با فوریت پیگیری و برطرف کند.

رئیس جمهور بعلاوه با اشاره به گزارش هایی درباره فروش خودرو به بعضی دستگاه ها، خارج از ضوابط معین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل 8 بندی را که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مامور آنالیز واگذاری خودرو به دستگاه ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی بعلاوه بار دیگر ضرورت تبیین و اطلاع رسانی از برنامه ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی بعضی رسانه ها گفت: موضوع مسکن همیشه برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن بطور مرتب برگزار شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2151

به "دستور ویژه رئیس جمهور درباره فروش خودرو ، هشدار درباره فروش رانتی خودرو به بعضی دستگاهها" امتیاز دهید

1 کاربر به "دستور ویژه رئیس جمهور درباره فروش خودرو ، هشدار درباره فروش رانتی خودرو به بعضی دستگاهها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه رئیس جمهور درباره فروش خودرو ، هشدار درباره فروش رانتی خودرو به بعضی دستگاهها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید