دکتر دیس ریسپکت استودیو بازی سازی Midnight Society را تأسیس کرد

به گزارش مجله سویگل، گای بیم (Guy Beahm)، استریمر معروف سبیلویی که بیشتر با نام دکتر دیس ریسپکت (Dr. Disrespect) معروفیت دارد، با همکاری استراتژیست خلاق کال آو دیوتی یعنی رابرت بولینگن (Robert Bowling) و بعلاوه طراح بخش چندنفره هیلو 5 یعنی کوئین دلهویو (Quinn Delhoyo) استودیو تازه خود را با نام Midnight Society (یا به فارسی جامعه نیمه شب) تأسیس کرد. طبق گفته آن ها، این استودیو با هدف ایجاد برترین و متمرکزترین تجربه های بازی های چندنفره آنلاین بازیکن علیه بازیکن (PVP) که دنیا تا به حال دیده است، ساخته شده است.

دکتر دیس ریسپکت استودیو بازی سازی Midnight Society را تأسیس کرد

به نظر می رسد که همه چیز در مراحل اولیه به سر می برد و آن ها هنوز هیچ اطلاعات خاصی درباره هر چیزی که استودیو در حال حاضر روی آن کار می نماید، منتشر ننموده اند. اما همان طور که ممکن است از پروژه ای که دکتر دیس ریسپکت آن را مدیریت می نماید انتظار داشته باشید، در توضیحات ارائه شده مبالغه زیادی وجود دارد: استودیو Midnight Society یک تیم حرفه ای از استعداد های باتجربه آثار تراز اول است که در قلمرو آثار چندنفره بازیکن علیه بازیکن زندگی می نمایند، نفس می کشند و می خوابند. این با نوع جدیدی از استودیو بازی سازی و مدل تازه ای از ناشرها در طول یک دهه اخیر شرایط را در صنعت متحول می نماید.

استودیو Midnight Society به شدت روی دسترسی زود هنگام (Early Access) به ویژه با اشاره به اینفلوئنسرهای معروف تأکید نموده است. در بیانیه این استودیو اشاره شده که یکی از اولویت های آن ها این است که جامعه بازیکنان و اینفلوئنسرها را بسیار زودتر از حد معمول در فرآیند توسعه بازی درگیر نمایند. هرچند این اتفاق ممکن است عجیب به نظر برسد اما این را هم باید در نظر بگیرید که خود دکتر دیس ریسپکت قبل از اینکه با این لقب و سبیلش در استریم ها معروف گردد، در استودیو اسلج همر گیمز به عنوان طراح فعالیت می کرد و روی بازی هایی مثل Call of Duty: Modern Warfare 3 و Advanced Warfare کار نموده است.

گای بیم درباره این موضوع می گوید: به عنوان یک بازیکن قدیمی، استریمر و توسعه دهنده بازی سابق، اغلب رویای خلق عناوین فوق العاده ای را در سر می پرورانم که کل جامعه علاقه مندان بازی های ویدیویی بتوانند از همان ابتدا در توسعه آن ها نقش داشته باشند. منظره من این است که بازی هایی بسازم که از مدل انتشار یکپارچه سرپیچی نمایند و به همه هواداران و اینفلوئنسرهایی که در موفقیت آن آثار نقش داشته اند، پاداش بدهم.

در حال حاضر، استودیو عمدتا تمرکز خود را روی استخدام گذاشته است و در صفحه فرصت های شغلی آن ها موقعیت مختلفی از موقعیت های مدیریتی گرفته تا موقعیت هنری و فنی پیدا می گردد که همه آن ها قابلیت به صورت دورکاری را دارند که این یک نکته قابل توجه برای آن به شمار میرود. به نظر می رسد که استودیو Midnight Society اهداف بزرگی را در سر دارد. آن ها خود را یک استودیوی AAA خطاب نموده اند و بسیاری از موقعیت های شغلی فعلی آن ها نیازمند حداقل 5 سال تجربه در توسعه بازی های با بودجه بزرگ است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت استودیو بازی سازی دکتر دیس ریسپکت چه خواهد شد و منتظر بمانیم تا در آینده اطلاعات بیشتری از اولین بازی آن ها بشنویم.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2049

به "دکتر دیس ریسپکت استودیو بازی سازی Midnight Society را تأسیس کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکتر دیس ریسپکت استودیو بازی سازی Midnight Society را تأسیس کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر دیس ریسپکت استودیو بازی سازی Midnight Society را تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید