راهنمای سفر به تنریف

به گزارش مجله سویگل، با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب شما را با سفر به تنریف آشنا کنیم. آیا تابه حال نام جزایر قناری را شنیده اید؟ عظیم ترین جزیره در بین هفت جزیره­ قناری، تنریف است. این جزیره داغ آتش فشانی سواحل زیبای شنی و برنامه های شبانه ­ی جذابی برای گردشگران فراهم می نماید و مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات و ماه عسل است. در فاصله 300 کیلومتری قاره آفریقا و 1300 کیلومتری اسپانیا و در اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از جزیره تنریف به سایر 7 جزیره­ مجموعه جزایر قناری، به سادگی با قایق می توان دسترسی پیدا کرد.

راهنمای سفر به تنریف

همان طور که پیش از این نیز بدان اشاره شد، جزیره تنریف در اسپانیا قرار گرفته است و به همین دلیل مردم آن به زبان اسپانیایی صحبت می نمایند. این جزیره دو فرودگاه دارد که مسافرت را برای گردشگرانی که هرساله از سراسر دنیا به این جزیره می آیند، آسان تر می نماید. امکانات رفاهی و تفریحی عالی این جزیره آن را به یکی از بهترین مقصدها برای سفرهای تفریحی تبدیل نموده است.

شما می توانید با بیش از 50 گونه­ جانوری و گیاهی آشنا شوید. 12 گونه مختص پارک ملی است. جاذبه های تفریحی و گردشگری تنریف به قدری زیاد است که شما را ترغیب می نماید در طول عمر خود حتماً یک سفر به تنریف داشته باشید.

با سفر و دسترسی به تنریف از سواحل زیبای جزیره در کنار سایر جاذبه های تفریحی و گردشگری آن لذت خواهید برد. موج سواری، دوچرخه سواری و کرایه ­ی اتومبیل برای حرکت در جزیره طی شبانه روز، ازجمله فعالیت هایی است که می توانید هنگام سفر به تنریف، از آن بهترین استفاده را ببرید.

اما اگر قصد سفر به جزیره تنریف را دارید بهتر است در ابتدا با نکاتی آشنا شوید؛ از جمله­ این نکات می توان به آب وهوا، بهترین زمان سفر، چگونگی انتخاب هتل و رستوران و جاذبه های گردشگری جزیره اشاره نمود. در ادامه برای سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا، هدایت هایی در مورد موارد گفته شده به شما ارائه خواهد شد.

شرایط آب و هوایی

آب و هوای تنریف بهاری و به نسبت معتدل است. در فصل تابستان میانگین دمای هوا نهایتاً به 25 درجه­ سانتی گراد می رسد. دمای هوا در زمستان به حدود 18 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. پس به طور کلی سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا ازنظر مواجهه با مسائل آب و هوایی، آسان خواهد بود.

مناسب ترین زمان برای سفر

همان طور که مشاهده کردید تنریف در تمام طول سال آب و هوای مناسب دارد، از این رو گردشگران در سراسر دنیا در هر فصل سال می توانند با خیالی آسوده سفر به تنریف را تجربه نمایند. معمولاً در مناطق مرتفع این جزیره آب و هوا نسبت به سایر نقاط کمتر است و توصیه می­ گردد لباس های گرم با خود بیاورید. نکته­ جالب توجه و حائز اهمیت، برگزاری جشن های سالیانه ­ای است که در تنریف برگزار می گردد. شما می توانید در تمام طول سال سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا را تجربه نموده، از کارناوال ها و فستیوال هایی که در این جزیره برگزار می گردد لذت ببرید.

آشنایی با هتل های تنریف

در راهنمای سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا باید بگوییم که ازنظر هتل و محل اقامت هیچ نگرانی نخواهید داشت. این جزیره مملو از هتل های ساحلی است که منظره ای روبه دریا دارد. علاوه بر این در تفریحگاه کوستا با داشتن هتل های متنوع و شیک می توانید شرایط بسیار عالی برای اقامت خود فراهم آورید. هتل های ساحلی در سفر به تنریف بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال سفری لوکس و مجلل هستند، اما اگر به دنبال آرامش هستید بهتر است در اقامتگاه های کوچک و ساحلی ساکن شوید.

رستوران های تنریف

در راهنمای سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا و یا هر کشور دیگری آشنایی با غذا و بهترین رستوران های آن امری لازم است. برای سفر به تنریف هم بهتر است با انواع رستوران های این جزیره آشنایی داشته باشید. سبک غذاهای این منطقه مشابه غذاهای آفریقایی و اسپانیایی است و می توانید از طعم عالی غذاهای دریایی آن نیز لذت ببرید. ازجمله غذاهای معروف این منطقه می توان به ماهی سانکوچوکاناریو اشاره نمود که پیشنهاد می کنیم در تنریف حتماً آن را امتحان کنید. این غذا که همراه با یک سس مخصوص سرو می گردد، در میان اهالی این منطقه و گردشگرانی که به تنریف سفر می نمایند از محبوبیت بالایی برخوردار است. استیک تن، پینتو سریال سیب زمینی سیاه و همبرگر خرگوش از دیگر غذاهایی است که باید حتماً طعم آن ها را بچشید.

اما مسلماً در سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا بخش حائز اهمیت دیگری به نام جاذبه های گردشگری و تفریحی وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

جاذبه های گردشگری و تفریحی

طبیعت زیبا و دست نخورده سواحل نیلگون با ماسه های شنی زیبا جنگل ها ازجمله جذابیت های طبیعی تنریف است. اما علاوه بر این جاذبه های طبیعی موزه انسان، آتش فشان آل تیده و پارک طوطی ها، از سایر جاذبه های دیدنی و تفریحی است که در تنریف باید حتماً از آن ها بازدید کنید.

بازدید از موزه­ انسان

موزه­ انسان و طبیعت، تاریخ پیشرفت تنریف را نشان می دهد. شما در این موزه می توانید مومیایی ­هایی را مشاهده کنید که مربوط به اولین ساکنان جزیره هستند. ساختمان موزه معماری منحصربه فردی دارد که نمای هندسی آن توجه هرکسی را به خود جلب می نماید. شما در این موزه می توانید نمای زیبایی از جزیره را مشاهده نموده و اندکی در آن استراحت کنید.

آتش فشان آل تیده تنریف

در راهنمای سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا یک نکته­ حائز اهمیت وجود آتش فشانی فعال به نام آل تیده است که توصیه می گردد هنگام سفر به تنریف حتماً از آن بازدید کنید، زیرا این آتش فشان توسط یونسکو به ثبت دنیای رسیده است. نکته جالب توجه دیگر، چشمه های آب معدنی زیادی است که در دامنه این کوه آتش فشان وجود دارند. گردشگران از تماشا و استفاده از آن ها لذت زیادی خواهند برد. علاوه بر این پارک ملی تیده در مجاورت این آتش فشان واقع شده است این پارک هم از میراث دنیای یونسکو محسوب می گردد. سنگ های آتش فشانی، رودخانه­ گدازه در دامنه ­ی کوه و سایر جاذبه های طبیعی از نکاتی است که موجب اهمیت این پارک ملی شده است.

گذر از پارک طوطی ها

نباید فراموش کنید که هنگام سفر به تنریف حتماً از پارک طوطی های این جزیره دیدن کنید. این پارک یکی از عظیم ترین پارک های دنیا در نوع خود محسوب می گردد و حدود 4 هزار طوطی از 350 گونه مختلف را در خود جای داده است. علاوه بر طوطی ها، پنگوئن ها، شیرهای دریایی، دلفین ها و نهنگ های قاتل نیز در سراسر این پارک نگهداری می شوند.

در این مطلب سعی کردیم راهنمای سفر و دسترسی به تنریف اسپانیا را به طور خلاصه برای شما توضیح دهیم. امیدواریم بامطالعه­ این مطلب بتوانید سفری لذت بخش و مفرح به این جزیره را تجربه کنید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1137

به "راهنمای سفر به تنریف" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به تنریف" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تنریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید