رحیمی: اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 است

به گزارش مجله سویگل، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس اقتصاد و معیشت را اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 بیان کرد.

رحیمی: اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 است

بهزاد رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هنوز فضای کشور برای انتخاباتی شدن زود است و معمولا در آستانه عید فضا پرشورتر خواهد شد. البته کاندیداهای احتمالی هم خودشان باید اعلام حضور نمایند زیرا هر کسی که درباره او حدس و گمانی زده می گردد بعد تکذیب می نماید. آنها باید خودشان اعلام حضور نمایند تا جامعه هم قضاوت کند و فضا تحلیل گردد.

وی افزود: فعلا کاندیداها به طور تعیین اعلام حضور نکردند اگرچه می گردد از تحرکاتشان چیزهایی برداشت کرد اما همین امر باعث شده مردم نتوانند قضاوتی درباره فضای انتخابات داشته باشند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در حال حاضر کاندیدایی که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حضور داشته باشد باید موضوع رفاه و اقتصاد را در برنامه های خود ارائه کند چرا که نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد. همچنین در حوزه سیاست خارجی هم باید برنامه بدهند تا مردم تشویق به حضور در انتخابات شوند. طبیعتا هر کسی برنامه مالی با راهکارهای بهتری ارائه کند مردم بیشتر جذب خواهند شد و در نهایت راحت تر می توان این فضا را تحلیل کرد اما آنچه مسلم است اینکه اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 است.

رحیمی افزود: معمولا ناظرین انتخابات به اجرای صحیح و سالم انتخابات یاری می نمایند و همین که اینها پای کار باشند و مردم مطمئن باشند انتخابات سالم برگزار می گردد تشویقی برای حضور مردم است. ضمن اینکه اگر برگزار نمایندگان انتخابات هم بی حاشیه، صادق و امانت دار باشند مردم راحت تر اعتماد خواهند کرد و با آرامش خاطر پای صندوق رای می آیند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1533

به "رحیمی: اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: اقتصاد و معیشت اولویت اول مردم برای انتخابات 1400 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید